Θεραπευτές Περιστέρι

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

, ,

Η Αδαμοπούλου Ελένη είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκληρώνει τη φοίτησή της στο Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς, όπου ειδικεύεται στη γνωσιακή και συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία.

Στη διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντική εργασία στο Νοσοκομείο Παίδων, στην πτέρυγα εγκαταλελειμμένων παιδιών καθώς και σε κέντρο ημέρας για εφήβους. Στη συνέχεια εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία, υποστηρίζοντας παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους που εμφανίζουν συναισθηματικές, αγχώδεις και αναπτυξιακές διαταραχές.

ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

, ,

Η Δήμητρα Σγουρομάλλη είναι ψυχολόγος. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε στην ΕΛΕΠΑΠ Χανίων. Επιπλέον, κατά το 2019, αποτελεί εθελοντικό μέλος της οργάνωσης «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» και της δημόσιας δομής « Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών». Από το Νοέμβριο του 2019 εκπαιδεύεται στο πρόγραμμα «ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ» στο Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής.

ΒΑΝΙΩΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

,

Η Βανιώτη Ελευθερία είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Πατρών. Επίσης, είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.). Επιπλέον, ολοκληρώνει τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Ειδική Αγωγή του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.).
Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια στις αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, στη λεκτική δυσπραξία (SIMATA), στις αναπτυξιακές διαταραχές – αυτισμός (PECS), στην πρώιμη παρέμβαση, στον τραυλισμό (Palin PCI), καθώς και στις μαθησιακές δυσκολίες.

Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα σε κέντρα λογοθεραπείας και σε ιδιωτικά περιστατικά για την αξιολόγηση και την παρέμβαση παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με δυσκολίες επικοινωνίας (λόγου και ομιλίας) και μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, έχει εργαστεί ως αναπληρώτρια Λογοθεραπεύτρια σε ΣΜΕΑΕ στο ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας, αλλά και ως διδάσκουσα του προγράμματος Λογοθεραπείας σε Κέντρο Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης. Τέλος, κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της απασχόλησης προσφέρει παράλληλα εθελοντικές υπηρεσίες (λήψη παιδοψυχιατρικού ιστορικού και αξιολόγηση διαταραχών επικοινωνίας σε παιδιά και εφήβους) στην Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων του Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής (ΚΚΨΥ) Βύρωνα – Καισαριανής του Αιγινητείου Νοσοκομείου της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την εποπτεία της Κας Βλασσοπούλου Μ., Λογοπεδικού, Επίκουρης Καθηγήτριας της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Ε.Κ.Π.Α.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ

,

Η Πασχαλίνα Παπασταύρου είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΤΕΙ Αθήνας). Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης, στην ΕΛ.Ε.Π.Α.Π και στο Σωματείο Ναυτικών Γονέων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Η ΑΡΓΩ.
Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης παιδιών και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τόσο για την παιδιατρική εργοθεραπεία όσο και για την ειδική αγωγή γενικότερα. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες εργοθεραπείας σε παιδιά με αναπτυξιαακές διαταραχές και εγκεφαλική παράλυση.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΑΤΡΑΣ

, ,

Ο Δημήτρης Σιάτρας είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Είναι μέλος του Συλλόγου Λογοθεραπευτών «ΣΕΛΛΕ» αλλά και της ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος για τις Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές. Η επιμόρφωσή του περιλαμβάνει σεμινάρια σε αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, στο φάσμα του αυτισμού, στην ειδική γλωσσική διαταραχή και στη μυολειτουργική αποκατάσταση. Επίσης, είναι γνώστης των προγραμμάτων TEACCH, MAKATON και PECS. Η κλινική του εμπειρία περιλαμβάνει συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, ΔΕΠ-Υ, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, δυσπραξία, διγλωσσία και καθυστέρηση λόγου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΒΑΡΣΑΜΗ

, ,

Ονομάζομαι Χριστιάνα Βαρσάμη και είμαι Φιλόλογος-Ειδική Παιδαγωγός. Σπούδασα Φιλοσοφία,Παιδαγωγική Ψυχολογία(ΦΠΨ) στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, με κατεύθυνση Παιδαγωγική.

Εξειδικεύτηκα στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχω εξειδίκευση στη ΔΕΠΥ, που πραγματοποιήθηκε στο Παίδων Αγία Σοφία σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Σχολή Αθηνών. Πρόσφατα ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Είμαι γνώστης της Γραφής και Ανάγνωσης των τυφλών, Braille.  Ακόμη, έχω εκπαιδευτεί στη χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου Αθηνά test.

Τέλος, έχω παρακολουθήσει και συνεχίζω να παρακολουθώ μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν στις μαθησιακες δυσκολίες, μιας και ο κόσμος των παιδιών καθώς και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες ολοένα και αλλάζουν κι εμείς, από τη μεριά μας, οφείλουμε να είμαστε ικανοί να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στις δικές τους ανάγκες, ώστε να αγαπήσουν τη μάθηση. Όπως πολύ σοφά είχε πει η Μαρία Μοντεσσόρι: «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει». Αυτό πρεσβεύει η Ειδική Αγωγή, αυτό πρεσβεύω κι εγώ.

ΔΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΠΕΝΗ

, ,

Η Πένη Δελογιάννη αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο ως Ψυχολόγος. Έπειτα εργάστηκε εθελοντικά σε Κέντρο ημέρας για εφήβους και νεαρούς ενήλικες με αυτισμό, ενώ ταυτόχρονα ήταν μέλος ερευνητικής επιτροπής για θέματα που αφορούν στο Διάχυτο Αναπτυξιακό Φάσμα.

Στην συνέχεια, εκπαιδεύτηκε στο Πρόγραμμα παρέμβασης και αποκατάστασης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ασημίνας Μαυροειδή. Έχει εργαστεί ως συνοδός ατόμων με αναπηρίες τόσο σε κατασκηνωτικά πλαίσια, όσο και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικά αλλά και σε δημόσια σχολεία.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα πλαίσια της αποκατάστασης τους ενώ ταυτόχρονα παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής στις συνεργαζόμενες οικογένειες. Ακόμα, έχει εργαστεί σαν εμψυχώτρια δημιουργικού παιχνιδιού στα πλαίσια δημιουργικής απασχόλησης παιδιών κατ’ οίκον.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων διαφόρων θεματικών με στόχο την συνεχή γνώση και εξέλιξη της τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε προσωπικά. Έχει εμπειρία στην οργάνωση και τον συντονισμό βιωματικών εργαστηρίων σε ιδιωτικά πλαίσια αλλά και στα πλαίσια παγκόσμιου συνεδρίου.

Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύεται ως Ψυχοθεραπεύτρια στο Ελληνικό Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας »το Άθυρμα», έχοντας επιλέξει την παιγνιοθεραπευτική προσέγγιση. Σήμερα, εργάζεται σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα στην Αθήνα, όπου παρέχει υπηρεσίες ψυχοθεραπείας, ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες, υπηρεσίες συντονισμού και εμψύχωσης ψυχοπαιδαγωγικών ομάδων καθώς και συμβουλευτική γονέων.

ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΥΓΙΚΟΥ

,

Η Βαρβάρα Αυγίκου είναι απόφοιτος του τμήματος ψυχολογίας του ΕΚΠΑ με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο πανεπιστήμιο Πατρών, και έχει ειδικευτεί στη διάγνωση δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους μέσω της χορήγησης ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων (WISC-III, TAT/CAT,RORSCHAC TEST,MMPI,WAIS-III).

Στη διάρκεια των σπουδών της, παρείχε εθελοντικές υπηρεσίες στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, εφαρμόζοντας το πρόγραμμα γνωστικής αποκατάστασης στη ψύχωση <<Μελέτη>> σε νεαρούς ενήλικες.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως ψυχολόγος σε κέντρα υποδοχής μεταναστών, παρέχοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά και εφήβους με στόχο τη ψυχοκοινωνική υποστήριξή τους.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους που εμφανίζουν συναισθηματικές , αγχώδεις και αναπτυξιακές διαταραχές.

ΣΑΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

,

Ο Σαϊτης Δημήτριος είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης έχει παρακολουθήσει και συμμετάσχει στη διδασκαλία σε Δημοτικά σχολεία της Αττικής.Η εργασιακή του δραστηριότητα σχετίζεται με τη καθημερινή μελέτη και προετοιμασία μαθητών δημοτικού.

ΜΕΞΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

, ,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Έκανε προπτυχιακές σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα στο Αμερικανικό Κολέγιο, Deree College, (1994-1998) από όπου αποφοίτησε με Bachelor of Arts. Συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Boston College, School of Education στη Βοστώνη (2000-2002) από όπου αποφοίτησε με Master στη Συμβουλευτική Ψυχολογία στον τομέα της Ψυχικής Υγείας. Από το 2005 έως το 2009 ειδικεύτηκε στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Θεραπεία Οικογένειας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

 

Το 1999 – 2000 έκανε πρακτική ως ασκούμενη ψυχολόγος στη Νευροψυχιατρική Κλινική «Γαλήνη» στην Αθήνα όπου συμμετείχε στην αρχική ψυχιατρική συνέντευξη, ψυχιατρικές συσκέψεις, πλάνα θεραπείας, και στις ιατρικές θεραπείες ασθενών και συμπλήρωσε 600 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία. Παράλληλα την ίδια χρονιά παρακολούθησε εκπαίδευση, σύνολο 100 ωρών, στις βασικές αρχές της γνωσιακής ψυχοθεραπείας και πρακτική εξάσκηση στις τεχνικές ψυχοθεραπείας σε ομάδες στο Ερευνητικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τη διετία 2009-2011 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμβουλευτική στον Τομέα της Τοξικοεξάρτησης: Γνώσεις, Δεξιότητες και Στάση στην Επαγγελματική Πρακτική» που δόθηκε από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχιατρικής του University of California, San Diego.

 

Το 2000-2001 παρείχε ψυχολογική υποστήριξη και ακαδημαϊκή καθοδήγηση υπό εποπτεία σε παιδιά του Brighton High – School, της Βοστώνης. Το 2001-2002 έκανε πρακτική στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης, στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Metro Boston Inpatient Units του Lemuel Shattuck Hospital στη Βοστώνη. Τα καθήκοντά της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία, σύνταξη εγκληματολογικής έκθεσης σχετικά με την ικανότητα διάκρισης του ασθενή και πλάνα θεραπείας ως μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας. Συμμετείχε σε παρουσιάσεις περιστατικών και ψυχιατρικές διαλέξεις και συμπλήρωσε 800 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία.

 

Το 2002-2003 εργάστηκε στο Tri-City Mental Health and Retardation Center στη Βοστώνη. Εκεί παρείχε άμεση συμβουλευτική βοήθεια, διάγνωση και αντιμετώπιση επειγόντων ψυχιατρικών περιστατικών σε νοσοκομεία, σχολεία, αστυνομικά τμήματα και σπίτια πελατών. Από το 2004 έως τον Ιούνιο του 2011, όπου παραιτήθηκε, εργάστηκε στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα «άλφα» Απεξάρτησης από το Αλκοόλ και τα Τυχερά Παιχνίδια. Οι αρμοδιότητές της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία ενηλίκων με προβληματική χρήση αλκοόλ και ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια καθώς και των συγγενών τους. Επίσης εργάστηκε στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ομάδας παιδιών με γονείς αλκοολικούς και τζογαδόρους. Έχει δώσει πλήθος διαλέξεων και ενημερώσεων για την εξάρτηση από το αλκοόλ και τον τζόγο.

 

Έχει συμμετάσχει, με ομάδα του Ερευνητικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη χορήγηση και ανάλυση οπτικοκινητικών τεστ και ερωτηματολογίων προσωπικότητας σε σμηνίτες της Πολεμικής Αεροπορίας ως μέρος προοπτικής μελέτης στον γενικό πληθυσμό για την ανάδειξη προδιαθεσικών παραγόντων για την Σχιζοφρένεια και τις συναφείς Ψυχώσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, την εφαρμογή, και ανάλυση δεδομένων έρευνας για τις Εμπειρίες Ζωής και τον Θυμό υπό την εποπτεία καθηγητών του Hofstra University της Νέας Υόρκης και σε έρευνα εκφοβισμού και τιμωρίας μεταξύ παιδιών του Δημοτικού υπό την εποπτεία καθηγητών του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος. Έχει παρακολουθήσει σειρά διαλέξεων για την εξάρτηση από τον τζόγο και το αλκοόλ, την οικογενειακή θεραπεία, το μετατραυματικό στρές, τη νευροβιολογία, και τη κλινική ψυχιατρική. Κατέχει τη Πιστοποίηση Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού, της ISON Psychometrica. Από το 2002 έως σήμερα είναι graduate member του British Psychological Society.