Ειδικός Παιδαγωγός

ΓΙΑΡΜΑΔΟΥΡΟΥ ΑΜΑΛΙΑ

,

Η Γιαρμαδούρου Αμαλία είναι απόφοιτος του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Εξειδικεύτηκε με μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή και συνεχίζει να εμβαθύνει την έρευνα ως υποψήφια Διδάκτωρ.

Η εκπαίδευση της περιλαμβάνει σεμινάρια που αφορούν Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα, Διαταραχές Επικοινωνίας και Μάθησης, Διάγνωση και Αποκατάσταση Μαθησιακών δυσκολιών καθώς και τη θεραπεία μέσω της Τέχνης.

Εργάζεται τα τελευταία χρόνια στις δομές της εκπαίδευσης, ως ειδική παιδαγωγός μαθητών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές εφαρμόζοντας εξειδικευμένα/εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις ικανότητες των παιδιών.

Έχει εκπαιδευτεί σε τρόπους επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων(PECS), είναι γνώστης γραφής τυφλών Braille, καθώς και Νοηματικής Γλώσσας.Παράλληλα, έχει εξειδικευτεί στην παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών καθώς και στην χορήγηση ψυχοδιαγνωστικών εργαλείων όπως το ΑθηνάΤεστ.
Αποζητά συνεχώς νέους δρόμους επιμόρφωσης και βελτίωσης έχοντας πάντα ως κεντρικό άξονα το παιδί.

ΤΑΤΑΒΙΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑ

,

Ονομάζομαι Θεοδώρα Ταταβίλη.

Έχω σπουδάσει παιδαγωγικά στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με την παρέμβαση και την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών. Λατρεύω τα μικρά παιδιά και προσπαθώ να τα βοηθήσω να ξεπεράσουν τις δυσκολίες τους, ώστε να «εισέλθουν» με εύκολους τρόπους στον υπέροχο κόσμο της μάθησης. Μέσω τις συνεχούς επιμόρφωσης, χρησιμοποιώ νέες τεχνικές και μεθόδους προσαρμοσμένες στις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε παιδιού.

ΒΕΚΡΗ ΜΑΡΙΝΑ

,

Η Μαρίνα Βεκρή είναι Ψυχολόγος, απόφοιτος του προγράμματος ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία στο Leiden University, στην Ολλανδία και έχει φοιτήσει για ένα χρόνο στο Jena Universitat στην Γερμανία. Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων, όπως το WISC-III, το Αθηνά Τεστ, το TAT- CAT κ.α. και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων. Έχει ειδικευτεί στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Έχει εργαστεί στο Αιγινήτειο νοσοκομείο σαν ψυχολόγος και ήταν μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας στο σεμινάριο «κλινική ψυχοπαθολογία». Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά και εφήβους, στον τομέα της μαθησιακής αποκατάστασης και της ψυχολογικής υποστήριξης και σαν συνοδός στο σχολικό περιβάλλον μαθητών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.

ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΕΤΑ

,

Η Τζαγκαράκη Μαριέτα είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Ψυχολογίας.

Στη συνέχεια, παρακολούθησε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Προγράμματα Αντιμετώπισης».

Συγκεκριμένα, εξειδικεύτηκε σε θέματα όπως: Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία, Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Ανάγνωση, Αξιολόγηση – Διάγνωση – Παρέμβαση και Εργαλεία Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών. Έχει εκπαιδευτεί, επίσης, στην Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας (Αξιολογητικό Τεστ Μαυροειδή). Τέλος, έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές / Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΔ / ΔΑΦ) και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία καθώς και το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ειδικής αγωγής» του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας.