Ειδικός Παιδαγωγός

ΚΑΛΑΡΥΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

, ,

Ο Καλαρύτης Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία (Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ) και έχει εξειδικευθεί στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης έχει εργαστεί σε ειδικά σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ, ενώ διαθέτει εμπειρία και ως συνοδός σε κατασκηνώσεις για άτομα με αναπηρία. Τα τελευταία επτά χρόνια παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης όλων των βαθμίδων, ενώ έχει ασχοληθεί με την παράλληλη στήριξη παιδιών με ΔΕΠΥ και ΔΑΦ.

ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ

,

Η Άννα Σκούρα είναι ειδική εκπαιδευτικός για παιδιά και εφήβους και υποψήφια για MSc Σχολικής Συμβουλευτικής και Καθοδήγησης στο κοινό διακρατικό ΠΜΣ του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Συντομαολοκληρωνει τις απουδες της. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρα ειδικών θεραπειών. Έχει εργαστεί στην πρωτοβαθμια εκπαίδευση ως ειδική βοηθός τάξης σε παιδια στο φάσμα του αυτισμού. Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής σχολής του ΕΚΠΑ.-Τμημα Ιστορίας &Αρχαιολογιας.Εχει μετεκπαιδευτεί στο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και είναι κάτοχος βεβαίωσης Νοηματικής Γλώσσας επιπέδου Α’ από το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών. Έχει παρακολουθήσει Σεμινάριο ΆξιολογικήςΨυχοσωματικης Συμβουλευτικής στο ΕΚΠΑ..Μιλάειαγγλικά,γαλλικά και ιταλικά.Είναι συνεργάτης της Κιβωτού Παιδικές Υποθέσεις ως υπεύθυνη συντονίστρια των SummerCamp σε Ειδικο Σχολείο. Εργάζεται με παιδιά και γονείς παιδιών στο φάσμα του αυτισμού, νοητική υστέρηση, ΔΕΠΥ και μαθησιακές δυσκολίες. Στόχος της είναι η συνεκπαίδευση και η συμπερίληψη ΑμεΑ στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλονγενικούπληθυσμού.

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΜΑΡΙΑ

,

Ονομάζομαι Μαρία Καλογήρου είμαι φιλόλογος , απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.Παράλληλα,ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όπου παρακολούθησα πληθώρα μαθημάτων σχετιζόμενων με τη διάγνωση, εκπαιδευτική παρέμβαση και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.  Αναφορικά με την πρακτική άσκηση έχω παρακολουθήσει συνεδρίες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό, διάσπαση προσοχής και νοητική υστέρηση στο κέντρο Ειδικής Αγωγής και Συμβουλευτικής της Χρυσούλας Μαυράκη . Η εργασιακή μου δραστηριότητα περιλαμβάνει τη μελέτη και προετοιμασία μαθητών δημοτικού και γυμνασίου σε κέντρα και σε  ατομικές συνεδρίες καθώς και την παράλληλη στήριξη μαθητών.

ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

, ,

Απόφοιτος πτυχιούχος νεοελληνικής φιλολογίας,το 2012, του Τμήματος φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Ειδικευμένη στον τομέα νεοελληνικής έκθεσης και λογοτεχνίας.
Έχω ασχοληθεί με αρκετά σεμινάρια σχετικά με την ποίηση και τη πεζογραφία καθώς επίσης και με σεμινάρια σχετικά με τη παιδική ψυχολογία και τις μαθησιακές δυσκολίες .(αυτισμός, δυσλεξία, υπερκινητικότητα και άλλες σύγχρονες μαθησιακές δυσλειτουργίες).Εργαστηκα ως καθηγήτρια σε κέντρα μελέτης αλλά και ως δασκάλα υπεύθυνη παράλληλης στήριξης σε δημοτικά, σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΒΑΡΣΑΜΗ

,

Ονομάζομαι Χριστιάνα Βαρσάμη και είμαι Φιλόλογος-Ειδική Παιδαγωγός. Σπούδασα Φιλοσοφία,Παιδαγωγική Ψυχολογία(ΦΠΨ) στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, με κατεύθυνση Παιδαγωγική.

Εξειδικεύτηκα στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχω εξειδίκευση στη ΔΕΠΥ, που πραγματοποιήθηκε στο Παίδων Αγία Σοφία σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Σχολή Αθηνών. Πρόσφατα ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Είμαι γνώστης της Γραφής και Ανάγνωσης των τυφλών, Braille.  Ακόμη, έχω εκπαιδευτεί στη χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου Αθηνά test.

Τέλος, έχω παρακολουθήσει και συνεχίζω να παρακολουθώ μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν στις μαθησιακες δυσκολίες, μιας και ο κόσμος των παιδιών καθώς και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες ολοένα και αλλάζουν κι εμείς, από τη μεριά μας, οφείλουμε να είμαστε ικανοί να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στις δικές τους ανάγκες, ώστε να αγαπήσουν τη μάθηση. Όπως πολύ σοφά είχε πει η Μαρία Μοντεσσόρι: «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει». Αυτό πρεσβεύει η Ειδική Αγωγή, αυτό πρεσβεύω κι εγώ.

ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

,

Ονομάζομαι Κυριακοπούλου Ελένη και  από μικρή  γνώριζα πως μεγαλώνοντας θα εργαζόμουν με παιδιά. Είμαι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η συνέχεια των σπουδών μου αφορούσε σε προγράμματα ειδικής αγωγής τόσο σε επίπεδο αξιολόγησης όσο και σε επίπεδο παρέμβασης. Εργάζομαι πολλά χρόνια με τα παιδιά, αρχικά παρέχοντας υποστήριξη στην καθημερινή τους μελέτη και στη συνέχεια ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρα θεραπειών και ως παράλληλη στήριξη σε σχολεία .

ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΕΤΑ

, ,

Η Τζαγκαράκη Μαριέτα είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Ψυχολογίας.

Στη συνέχεια, παρακολούθησε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Μαθησιακές Δυσκολίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Προγράμματα Αντιμετώπισης».

Συγκεκριμένα, εξειδικεύτηκε σε θέματα όπως: Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία, Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Ανάγνωση, Αξιολόγηση – Διάγνωση – Παρέμβαση και Εργαλεία Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών. Έχει εκπαιδευτεί, επίσης, στην Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας (Αξιολογητικό Τεστ Μαυροειδή). Τέλος, έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές / Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΔ / ΔΑΦ) και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία καθώς και το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Ειδικής αγωγής» του Πανεπιστημίου της Λευκωσίας.