Ψυχολόγος Ενηλίκων

ΜΕΞΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

, ,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Έκανε προπτυχιακές σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα στο Αμερικανικό Κολέγιο, Deree College, (1994-1998) από όπου αποφοίτησε με Bachelor of Arts. Συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Boston College, School of Education στη Βοστώνη (2000-2002) από όπου αποφοίτησε με Master στη Συμβουλευτική Ψυχολογία στον τομέα της Ψυχικής Υγείας. Από το 2005 έως το 2009 ειδικεύτηκε στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Θεραπεία Οικογένειας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

 

Το 1999 – 2000 έκανε πρακτική ως ασκούμενη ψυχολόγος στη Νευροψυχιατρική Κλινική «Γαλήνη» στην Αθήνα όπου συμμετείχε στην αρχική ψυχιατρική συνέντευξη, ψυχιατρικές συσκέψεις, πλάνα θεραπείας, και στις ιατρικές θεραπείες ασθενών και συμπλήρωσε 600 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία. Παράλληλα την ίδια χρονιά παρακολούθησε εκπαίδευση, σύνολο 100 ωρών, στις βασικές αρχές της γνωσιακής ψυχοθεραπείας και πρακτική εξάσκηση στις τεχνικές ψυχοθεραπείας σε ομάδες στο Ερευνητικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τη διετία 2009-2011 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμβουλευτική στον Τομέα της Τοξικοεξάρτησης: Γνώσεις, Δεξιότητες και Στάση στην Επαγγελματική Πρακτική» που δόθηκε από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχιατρικής του University of California, San Diego.

 

Το 2000-2001 παρείχε ψυχολογική υποστήριξη και ακαδημαϊκή καθοδήγηση υπό εποπτεία σε παιδιά του Brighton High – School, της Βοστώνης. Το 2001-2002 έκανε πρακτική στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης, στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Metro Boston Inpatient Units του Lemuel Shattuck Hospital στη Βοστώνη. Τα καθήκοντά της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία, σύνταξη εγκληματολογικής έκθεσης σχετικά με την ικανότητα διάκρισης του ασθενή και πλάνα θεραπείας ως μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας. Συμμετείχε σε παρουσιάσεις περιστατικών και ψυχιατρικές διαλέξεις και συμπλήρωσε 800 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία.

 

Το 2002-2003 εργάστηκε στο Tri-City Mental Health and Retardation Center στη Βοστώνη. Εκεί παρείχε άμεση συμβουλευτική βοήθεια, διάγνωση και αντιμετώπιση επειγόντων ψυχιατρικών περιστατικών σε νοσοκομεία, σχολεία, αστυνομικά τμήματα και σπίτια πελατών. Από το 2004 έως τον Ιούνιο του 2011, όπου παραιτήθηκε, εργάστηκε στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα «άλφα» Απεξάρτησης από το Αλκοόλ και τα Τυχερά Παιχνίδια. Οι αρμοδιότητές της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία ενηλίκων με προβληματική χρήση αλκοόλ και ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια καθώς και των συγγενών τους. Επίσης εργάστηκε στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ομάδας παιδιών με γονείς αλκοολικούς και τζογαδόρους. Έχει δώσει πλήθος διαλέξεων και ενημερώσεων για την εξάρτηση από το αλκοόλ και τον τζόγο.

 

Έχει συμμετάσχει, με ομάδα του Ερευνητικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη χορήγηση και ανάλυση οπτικοκινητικών τεστ και ερωτηματολογίων προσωπικότητας σε σμηνίτες της Πολεμικής Αεροπορίας ως μέρος προοπτικής μελέτης στον γενικό πληθυσμό για την ανάδειξη προδιαθεσικών παραγόντων για την Σχιζοφρένεια και τις συναφείς Ψυχώσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, την εφαρμογή, και ανάλυση δεδομένων έρευνας για τις Εμπειρίες Ζωής και τον Θυμό υπό την εποπτεία καθηγητών του Hofstra University της Νέας Υόρκης και σε έρευνα εκφοβισμού και τιμωρίας μεταξύ παιδιών του Δημοτικού υπό την εποπτεία καθηγητών του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος. Έχει παρακολουθήσει σειρά διαλέξεων για την εξάρτηση από τον τζόγο και το αλκοόλ, την οικογενειακή θεραπεία, το μετατραυματικό στρές, τη νευροβιολογία, και τη κλινική ψυχιατρική. Κατέχει τη Πιστοποίηση Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού, της ISON Psychometrica. Από το 2002 έως σήμερα είναι graduate member του British Psychological Society.

ΠΑΛΑΝΔΡΗ ΜΑΡΙΑ

,

Η Παλανδρή Μαρία είναι απόφοιτος ψυχολογίας του Πανεπιστημίου BS College

in Psychology University of Northum Bria.

2003-2004: Ολοκλήρωση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με θέμα τις εξαρτήσεις

(Ναρκωτικά-Αλκοόλ) στο Kings College London –Institute of Psychiatry.

2006-2009: Ολοκλήρωση προγράμματος εκπαίδευσης στην οικογενειακή-συστημική

Θεραπεία στο εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

Από το 2009 έως και σημέρα έχει ολοκλήρσει προγράμματα εκπαιδεύσης, τα οποία

Παρέχουν σημαντικά εργαλεία για την δουλειά της ως ψυχοθεραπεύτρια.

Κάποιο από αυτά είναι το Marte Meo (Τεχνικές Ενίσχυσης), εκπαίδευση στην

Χορήγηση ψυχολογικών δοκιμασιών για την αξιολόγηση της προσωπικότητας (TAT,CAT,MMPI,RORSCHACH & συμπλήρωση προτάσεων)

Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια από το 2009,

Ενώ παράλληλα διατηρεί δικό της γραφείο στην Αθήνα.

Αναλαμβάνει την ψυχοθεραπεία εφήβων, ενηλίκων, οικογενειακή θεραπεία και

Συμβουλευτική γονέων.

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΩΤΑ

, ,

Η Γιώτα Λυμπεροπούλου είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών (2006) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Έχει ολοκληρώσει το 4ετές πρόγραμμα εκπαίδευσής στην Οικογενειακή Θεραπεία του Θεραπευτικού και Εκπαιδευτικού Ινστιτούτου Υπαρξιακής – Συστημικής Προσέγγισης «Αντίστιξη». Πραγματοποιεί Μεταπτυχιακές Σπουδές στο τμήμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Ελλάδας.

Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της σπουδές, εργάστηκε εθελοντικά α) στο Οικοτροφείο «Ίρις» του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α Δαφνί) β) στο 9ο Ψυχιατρικό Τμήμα του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α Δαφνί) γ) στο Κέντρο Ημέρας για άτομα με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (αυτισμό) «Κ.Ημ.Α.» της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.) και πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων και Νέων του Γ.Ν.Α. Γ. Γεννηματάς».

Στη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας εργάστηκε
α) σε Συμβουλευτικό – Θεραπευτικό Κέντρο Ημέρας αναλαμβάνοντας την ατομική και ομαδική ψυχολογική υποστήριξη ατόμων με ψυχιατρικές διαταραχές και μελών του οικογενειακού τους περιβάλλοντος, την ατομική συμβουλευτική υποστήριξη ενηλίκων χωρίς ψυχιατρικές δυσκολίες καθώς και το συντονισμό θεραπευτικών και ψυχοεκπαιδευτικών προγραμμάτων
β) σε Επιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών αναλαμβάνοντας την αξιολόγηση και την ψυχοεκπαίδευση παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (αυτισμός), με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, με Νοητική Υστέρηση, Ψυχοκινητική Καθυστέρηση
γ) στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης αναλαμβάνοντας το συντονισμό ομάδων γονέων στο πλαίσιο του Επιμορφωτικού Προγράμματος Σχολών Γονέων
δ) στο Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.ΔΕ.Κ.Ε) αναλαμβάνοντας το συντονισμό ομάδων δημιουργικής απασχόλησης ενηλίκων και μελών των ΚΑΠΗ Κορυδαλλού καθώς και το συντονισμό ομάδας συμβουλευτικής υποστήριξης έγκλειστων γυναικών των Γυναικείων Φυλακών Κορυδαλλού
ε) σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας(ΣΔΕ) παρέχοντας συμβουλευτική υποστήριξη στους ενήλικες εκπαιδευόμενους του σχολείου.

Εργάζεται σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών αναλαμβάνοντας τη συμβουλευτική γονέων και ενηλίκων καθώς και την ψυχοθεραπεία παιδιών. Σχεδιάζει και συντονίζει Βιωματικές Ομάδες γονέων και ενηλίκων.
Στα πλαίσια της συνεχής επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει και συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια, συνέδρια και κύκλους εκπαιδευτικών και βιωματικών προγραμμάτων.