Θεραπευτές

ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΤΗ ΤΑΝΙΑ

,

Ονομάζομαι Τάνια Πολυκανδρίτη και δουλεύω με παιδιά και εφήβους ως φιλόλογος εδώ και είκοσι χρόνια. Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η κατεύθυνση των σπουδών μου είναι κλασική .Είμαι επιτυχούσα στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ πρόσληψης μονίμων εκπαιδευτικών.Ηαπόκτηση του παιδιού μου και η επαφή μου με παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με οδήγησαν στο δρόμο της ειδικής αγωγής .Έχω παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» που διοργανώθηκε από το κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Ακαδημαϊκό υπεύθυνο τον Ομότιμο Καθηγητή Ιωάννη Παπαδάτο με τη μέθοδο της δια ζώσης εκπαίδευσης . Οι γνώσεις μου αφορούν την κατανόηση αρχών  της  Ειδικής Αγωγής, την αναγνώριση των αρχών και διαδικασιών ένταξης και ενσωμάτωσης για τα ΑΜΕΑ ,των Μαθησιακών Διαταραχών και της Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας(ΔΕΠ-Υ).Ακόμη εκπαιδεύτηκα στην ανίχνευση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Δυσλεξία, Δυσκολία στη γραπτή έκφραση και Δυσαριθμησία), εντοπίζοντας συμπτώματα αντίστοιχα σε κάθε ηλικιακή ομάδα ,τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Η πρακτική μου άσκηση έλαβε χώρα στο 1ο ΚΕΣΥ Β’ΑΘΗΝΑΣ ,όπου και παρακολούθησα τη διαδικασία εφαρμογής σταθμισμένων διαγνωστικών εργαλείων των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και τη σύνταξη εκπαιδευτικής αξιολόγησης .Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα ως εκπαιδευτικός και έχω έρθει σε επαφή με παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτή την περίοδο εκπαιδεύομαι στην  εκμάθηση του συστήματος ανάγνωσης και γραφής BRAILLE.

ΧΡΙΣΤΟΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

,

Oνομάζομαι Χριστοθανοπούλου Παναγιώτα και έχω γεννηθεί στο Αμαρούσιον Αττικής το έτος 1993. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με έδρα την Καλαμάτα εν έτει 2016 και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με ειδίκευση στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

 Παράλληλα με τις βασικές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδικευμένης επιμόρφωσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που αφορούν μια σειρά εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και αφορούν διάφορα επιστημονικά πεδία, όπως την Διαπολιτισμική Εκπαίδευση μέσω βιωματικών και θεωρητικών προσεγγίσεων, την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ενηλίκων, καθώς και την Διαπαιδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές, με έμφαση στις περιπτώσεις παιδιών με ΔΕΠ-Υ και προβλημάτων μερικής ή ολικής τύφλωσης. Τέλος, έχω παρακολουθήσει και ειδικό σεμινάριο που αφορά τη Διαχείριση Χωρισμού Γονέων και τον άμεσο ή έμμεσο αντίκτυπο του στην ψυχολογία των παιδιών τόσο προσχολικής όσο και εφηβικής ηλικίας.

ΖΟΡΜΠΑ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ

,

Η Γαρυφαλιά Ζορμπά είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και μεταπτυχιακή φοιτήτρια του διιδρυματικούMsc Προαγωγή και Αγωγή Υγείας της Ιατρικής σχολής Αθηνών, του τμήματος Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ και του τμήματος Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας του ΠΑΔΑ.

Παράλληλα, παρακολουθεί σεμινάρια που εστιάζουν στα παιδιά και την ψυχική τους υγεία, όπως το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» του ΠΑΔΑ και το σεμινάριο «Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού».

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου. Έχει απασχοληθεί εθελοντικά στο πρόγραμμα «Παροχή βοήθειας στην κοινότητα» της Αμκε ΙΑΣΙΣ, ενώ συμμετέχει και στην ομάδα εθελοντών ψυχολόγων του οργανισμού. Γράφει άρθρα για ποικίλα θέματα ψυχολογίας στην ιστοσελίδα psychoedu.gr.

ΠΑΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

,

Ονομάζομαι Παύλου Θανάσης και είμαι Φιλόλογος – Ειδικός Παιδαγωγός. Συγκεκριμένα, απόφοιτος πτυχιούχος του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία. Επίσης, είμαι κάτοχος του Μεταπτυχιακού Διπλώματος “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου παρακολούθησα πληθώρα μαθημάτων τα οποία σχετίζονταν με την διάγνωση-αξιολόγηση και παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών κι άλλων διαταραχών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι. Παράλληλα, η πρακτική μου άσκηση ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε τμήμα ένταξης Γυμνασίου (Α΄, Β΄ & Γ΄ τάξη) της Αθήνας, όπου και δημιούργησα διάφορα σχέδια δράσης τα οποία ανταποκρίνονταν στις εκάστοτε εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Όσον αφορά την επαγγελματική μου εμπειρία, έχω εργαστεί ως Ειδικός Παιδαγωγός σε Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο / Κέντρο Ειδικών Θεραπειών, το οποίο περιελάμβανε ατομικές συνεδρίες σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ειδίκευση την αξιολόγηση και θεραπευτική παρέμβαση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσορθογραφία, Δυσγραφία), Νοητική Υστέρηση, Αυτισμό, ΔΕΠ-Υ, Αισθητηριακή Δυσλειτουργία, Κοινωνικές και Συναισθηματικές Διαταραχές κ.ά. Παράλληλα, έχω εργαστεί 2 χρόνια ως συνοδός παράλληλης στήριξης παιδιού Δημοτικού, το οποίο βρισκόταν στο φάσμα του Αυτισμού, με στόχο την ανάπτυξη τόσο των βασικών ακαδημαϊκών δεξιοτήτων όσο και των κοινωνικών-συμπεριφορικών δεξιοτήτων. Έπειτα, υπήρξε και η δημιουργική απασχόληση / φύλαξη του παιδιού στο σπίτι. Τέλος, η εργασιακή μου εμπειρία περιλαμβάνει και την καθημερινή μελέτη μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου και την ενισχυτική διδασκαλία κατ΄ οίκον.

ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

,

Η Παπαδάκη Κωνσταντίνα Μαρία, είναι απόφοιτη του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας.
Έχει μια τετραετή εμπειρία, έχοντας ασχοληθεί με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, φωνολογικές και αρθρωτικές διαταραχές, ΔΕΠ-Υ, δυσπραξία, νοητική υστέρηση, SLI, αλλά και μαθησιακές δυσκολίες
Έχει ασχοληθεί με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς και με ηλικιωμένους.
Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια, όπως το SIMATA και MAKATON, καθώς και ετήσιο σεμινάριο του πανεπιστημίου Βόρειου Αιγαίου πάνω στην Ειδική Αγωγή.
Μα, «Γηράσκω αεί διδασκόμενος»,

ΠΑΠΑΖΩΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ

,

Η Παπαζωγονοπούλου Αθηνά είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Παιδαγωγικής. Στη συνέχεια, εκεί ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την εκπαίδευση και αυτή την περίοδο παρακολουθεί το ετήσιο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την καθημερινή μελέτη και προετοιμασία των μαθητών δημοτικού και γυμνασίου.

ΚΟΛΟΒΟΥ ΣΟΦΙΑ

,

Κολοβού Σοφία, φιλόλογος

Απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ με κατεύθυνση τη Γλωσσολογία. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες του ΕΚΠΑ. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει το σεμινάριο το Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας για τη Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένη γλώσσα. Από το 2020 είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο πρόγραμμα «Γλωσσική Εκπαίδευση Προσφύγων και Μεταναστών» του ΕΑΠ. Ταυτόχρονα, συμμετέχει σε συνέδρια και ημερίδες σχετικά με τη Γλωσσολογία και την Ειδική Αγωγή με στόχο την συνεχή ενημέρωση και κατάρτιση. Επαγγελματικά ασχολείται με τη μελέτη και την προετοιμασία μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. 

ΚΩΤΣΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

,

Φιλόλογος, απόφοιτη τμήματος μεσαιωνικής νεοελληνικής φιλολογίας. Παράλληλα έχω ολοκληρώσει κύκλο σεμιναρίων παιδαγωγικής ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α . Επίσης κατέχω πιστοποίηση στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση του πανεπιστημίου Αιγαίου. Την τελευταία δεκαετία ασχολούμαι με την μελέτη παιδιών δημοτικού-γυμνασίου και την φροντιστηριακή προετοιμασία σε παιδιά λυκείου.

ΚΑΤΣΙΚΑ ΜΑΡΙΑ

, ,

«Η Κατσικά Μαρία είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Παιδαγωγική. Εχει συμμετάσχει σε διάφορα σεμινάρια (Μαθησιακό προφίλ και τεχνικές διαβάσματος,Η δημιουργική στροφή στην εκπαίδευση,Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου,Θεωρία και Πράξη της Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης), με σκοπό την ανάπτυξη αποτελεσματικών διδακτικών πρακτικών.Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου καθώς και σε τάξεις Λυκείου στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης.»

ΣΠΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

, ,

Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Σπηλιοπούλου και έχω γεννηθεί στην Αθήνα στις 22/7/1986. Κατάγομαι εκ πατρός από την Αρκαδία και εκ μητρός από την Β. Εύβοια. Έχω κάνει σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α). Συγκεκριμένα, σπούδασα ελληνική Φιλολογία και έλαβα δύο μεταπτυχιακά διπλώματα (Ρητορική: Επιστήμες του Ανθρώπου και Εκπαίδευση και Ελλάδα: Ιστορία και Πολιτισμός). Επιπλέον, συμμετείχα σε επιμορφωτικά σεμινάρια που σχετίζονται με την εκπαίδευση, τη διδασκαλία της γλώσσας, την ψυχολογία των προσώπων και την ειδική αγωγή. Γνωρίζω πολύ καλά την Αγγλική και τη Γαλλική γλώσσα.

Όσον αφορά στην εργασιακή εμπειρία, δίδαξα φιλολογικά μαθήματα σε Γυμνάσιο της Αττικής, σε φροντιστήριο Μέσης Εκπ/σης και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου. Στόχος μου είναι να εμπνέω στους μαθητές το ενδιαφέρον για τη μάθηση και την απόκτηση γνώσεων καθώς και να συμβάλλω στην εμπέδωση της σχολικής ύλης, ώστε να σημειώνεται πρόοδος και επιτυχία.