Θεραπευτές

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

,

Ονομάζομαι Μιχάλης Παρασκευάς και είμαι δάσκαλος Μαθηματικών. Συγκεκριμένα είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Στα πλαίσια εκβάθυνσης των γνώσεών μου, έχω εκπονήσει διπλωματική εργασία με τίτλο «Ειδικά Θέματα Συναρτησιακής Ανάλυσης». Εργασιακά, ασχολούμαι με την διδασκαλία των Μαθηματικών και της Φυσικής σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

ΦΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΥΓΗ

,

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης. Στο πλαίσιο της σχολής έχω παρακολουθήσει μαθήματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, καθώς και μαθήματα διδακτικής της ιστορίας και των φιλολογικών μαθημάτων. Για την προαγωγή μου σε αυτά, παρακολούθησα τις αντίστοιχες διδακτικές ώρες σε Γυμνάσια και Λύκεια στο κέντρο της Αθήνας και σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής. Έκτοτε, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού.

ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

,

Ο Κωνσταντίνος Πουρνάρας είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Στα πλαίσια της Κλινικής Άσκησης πραγματοποίησε την Κλινική Άσκηση I στο Δρομοκαΐτειο την Κλινική Άσκηση II στο Ασκληπιείο Νοσοκομείο Βούλας και στο Ίδρυμα Θεοτόκος Ίλιον. Από τότε και μετά δουλεύει με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας αντιμετωπίζοντας κινητικές διαταραχές, ΔΕΠΥ κλπ.

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

,

Ονομάζομαι Καλογήρου Αναστασία και είμαι ψυχολόγος, πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση την Εξελικτική – Σχολική Ψυχολογία και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είμαι επίσης τελειόφοιτη εκπαιδευόμενη στο ψυχοθεραπευτικό μοντέλο της Δραματοθεραπείας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραμαματοθεραπείας «Το Άθυρμα». Στο πλαίσιο συνεχούς επιμόρφωσης έχω παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων, ημερίδων και σεμιναρίων που αφορούν στην εξελικτική ψυχολογία, τη ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, τη Δραματοθεραπεία, την Παιγνιοθεραπεία και τη Χοροθεραπεία. Έχω εμπειρία από την συνεργασία μου και την εθελοντική επαφή με δομές όπως το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Παλλήνης, το Εξειδικευμένο Κέντρο Ημέρας «Κέντρο Κοινωνικού Διαλόγου» της ΠΕΨΑΕΕ αλλά και κέντρα θεραπειών και προγράμματα παράλληλης σχολικής στήριξης για παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

ΓΚΙΚΑ ΝΑΝΤΙΑ

, ,

H Nάντια Γκίκα είναι Ψυχολόγος, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ειδικευόμενη στην Συστημική και Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία.Εχει οργανώσει εκπαιδευτικά σεμινάρια απευθυνόμενα σε γονείς και επαγγελματίες ψυχικής υγείας σχετικά με μείζονα ζητήματα της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, ενώ παράλληλα, έχει παρακολούθησει εκπαιδευτικά σεμινάρια διαφόρων θεματικών, αναφορικά με τηνψυχική υγεία παιδιών,εφήβων και ενηλίκων, με σκοπό την συνεχή εξέλιξη της τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά. Λόγω του επιστημονικού της ενδιαφέροντος γύρω από ζητήματα δικαστικής ψυχολογίας έχει παρακολούθησειδιάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια και προγράμματα ενώ παράλληλα έχει εργαστεί εθελοντικά στο Κέντρο Μελέτης του Εγκλήματος, στο οποίο απέκτησε γνώσεις γύρω απο ζητήματα ψυχολογίας που άπτονται στο πεδίο του νόμου όπως η κακοποίηση παιδιών και εφήβων.Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με διάφορα Κεντρα Συμβουλευτικής παιδιού και οικογένειας στην Αθήνα,προσφέροντας συμβουλευτική γονέων και συβουλευτικές – ψυχοθεραπευτικες συνεδρίες σε παιδιά, εφήβους αλλά και ενήλικες.Επίσης, σε συνεργασία με διάφορα επιστημονικά διαδικτυακάsites αρθρογραφεί για ζητήματα ψυχικής υγείας παιδιών και ενηλίκων ενώ παράλληλα είναι επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Εκπαίδευσης και Συμβουλευτικής «PSY–ACADEMY» στην  Γλυφάδα.

ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Απόφοιτη Πανεπιστημίου Πατρών , τμήμα φιλοσοφίας. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια πανεπιστημίου Πειραιά , τμήμα ψηφιακών συστημάτων (ηλεκτρονική μάθηση). Εργάζομαι τα τελευταία 4 χρόνια με παιδιά. Ιδιαίτερα μαθήματα, μελέτη δημοτικού και γυμνασίου, μαθήματα σε (junior) τμήματα αγγλικών. Στα παιχνίδια λόγου και γραφής εργάζομαι από το τον Οκτώβριο του 2020.

ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

,

Απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με τίτλο ‘’Παιδαγωγική Ψυχολογία και Εκπαιδευτική Πράξη’’ του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έχει παρακολουθήσει και συμμετάσχει σε πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με θέματα που αφορούν στην ειδική αγωγή, σχολική ψυχολογία, ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη εφήβων κ.α. Πρόσφατα έλαβε πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου πάνω στην Συμβουλευτική και Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Από το 2014 ασχολείται επαγγελματικά ως φιλόλογος ειδικής αγωγής σε κέντρα μελέτης και φροντιστήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΚΑΜΟΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

,

Ο Καμουλάκος Ιωάννης είναι λογοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας και κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του Λογοθεραπευτή. Πραγματοποίησε τη στρατιωτική του θητεία στο Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιά και μετά την απόλυση του εργάστηκε εθελοντικά.

Έχει παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις, σεμινάρια και Workshops. Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Χορήγηση, ερμηνεία και θεραπευτικό σχεδιασμό της Συστοιχίας Δοκιμασιών Γλωσσικής Ανάπτυξης για παιδιά στην Ελληνική Γλώσσα
  • Integrated Voice Therapy Επίπεδο Α και Β
  • Α Κύκλος Εποπτειών Αναπτυξιακής ΛογοθεραπείαςΙνστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας
  • Βασική Κατάρτιση PECS Επίπεδο 1 – Pecs Hellas
  • The Role of NMES & sEMG in Dysphagia Management across the Lifespan – Stark and Watson
  • Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach – Stark and Watson
  • A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy – Stark and Watson
  • Neuromuscular Taping for Feeding, Swallowing and Speech Disorders – Stark and Watson
  • Lee Silverman Voice Treatment (LSVT) LOUD – LSVT Global

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

,

Η Μαριάννα Πετροπούλου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχει ασχοληθεί με την ενασχόληση και φροντίδα παιδιών σε παιδικές κατασκηνώσεις. Παράλληλα με τα χρόνια των σπουδών της παρέδιδε μαθήματα μαθηματικών σε παιδιά δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου.

ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΤΗ ΤΑΝΙΑ

,

Ονομάζομαι Τάνια Πολυκανδρίτη και δουλεύω με παιδιά και εφήβους ως φιλόλογος εδώ και είκοσι χρόνια. Έχω αποφοιτήσει από το τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και η κατεύθυνση των σπουδών μου είναι κλασική .Είμαι επιτυχούσα στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ πρόσληψης μονίμων εκπαιδευτικών.Ηαπόκτηση του παιδιού μου και η επαφή μου με παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες με οδήγησαν στο δρόμο της ειδικής αγωγής .Έχω παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ» που διοργανώθηκε από το κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με Ακαδημαϊκό υπεύθυνο τον Ομότιμο Καθηγητή Ιωάννη Παπαδάτο με τη μέθοδο της δια ζώσης εκπαίδευσης . Οι γνώσεις μου αφορούν την κατανόηση αρχών  της  Ειδικής Αγωγής, την αναγνώριση των αρχών και διαδικασιών ένταξης και ενσωμάτωσης για τα ΑΜΕΑ ,των Μαθησιακών Διαταραχών και της Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας(ΔΕΠ-Υ).Ακόμη εκπαιδεύτηκα στην ανίχνευση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Δυσλεξία, Δυσκολία στη γραπτή έκφραση και Δυσαριθμησία), εντοπίζοντας συμπτώματα αντίστοιχα σε κάθε ηλικιακή ομάδα ,τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Η πρακτική μου άσκηση έλαβε χώρα στο 1ο ΚΕΣΥ Β’ΑΘΗΝΑΣ ,όπου και παρακολούθησα τη διαδικασία εφαρμογής σταθμισμένων διαγνωστικών εργαλείων των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και τη σύνταξη εκπαιδευτικής αξιολόγησης .Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα ως εκπαιδευτικός και έχω έρθει σε επαφή με παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτή την περίοδο εκπαιδεύομαι στην  εκμάθηση του συστήματος ανάγνωσης και γραφής BRAILLE.