Θεραπευτές

ΛΙΓΝΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

, ,

Η Λιγνού Ελευθερία – Μαρίνα είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας και πρόνοιας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Πρώτο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου και στον ξενώνα «Αντιγόνη», του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Δαφνί). Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Νοητική Υστέρηση» και «Θετική Ψυχολογία» και η εργασιακή της εμπειρία, ως Εργοθεραπεύτρια, περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες σε Ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο, με παιδιά ηλικίας από 5 έως και 13 ετών.

ΝΙΑΟΥΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

, ,

Η Χριστίνα Νιαούρη είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας με κατεύθυνση στον τομέα της Ιστορίας. Έχει συμμετάσχει σε πρόγραμμα εθελοντικής πρακτικής άσκησης σε γυμνάσιο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που πραγματεύονται τις Εξελίξεις στη Συνεχιζόμενη Ψυχιατρική Περίθαλψη καθώς και στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Η εργασιακή της δραστηριότητα περιλαμβάνει την καθημερινή μελέτη και προετοιμασία μαθητών δημοτικού-γυμνασίου.

ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

,

H Παναγιώτα Νικολοπούλουείναι Ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, τελειόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Μsc Παιδοψυχολογίας και Ειδικευόμενη στην Συστημική Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία.

Έχει παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό σεμινάριο MarteMeoPractiontioner, το οποίο αναφέρεται στην διαχείριση και υποστήριξη παιδιών και ατόμων με αναπτυξιακές και επικοινωνιακές δυσκολίες με σκοπό την καλυτερη παρέμβαση, το μεταπτυχιακό σεμινάριο πάνω στην Ομαδική Αναλυτικη Θεραπεία, καθώς και πολλά άλλα ετήσια εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια που αναφέρονται στην Ψυχική Υγεία των παιδιών, εφήβων και των ενηλίκων με σκοπό την συνεχή εξέλιξη της τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά.

Αυτή την περίοδο συνεργάζεται με διάφορα Κεντρα Συμβουλευτικής και παιδιού στην Αθήνα, προσφέροντας συμβουλευτική γονέων και ψυχοθεραπευτικες συνεδρίες σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Επισης, σε συνεργασία με «Το παραμύθι με όνομα» στοmysuperheromom.com γράφει άρθρα για παιδιά και γονείς. Σε συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο Νέας Σμύρνης οργάνωσε και συμμετείχε εθελοντικά σε μία ομάδα συμβουλευτικής εφήβων με σκοπό την διαχέιριση έντονων συναισθημάτων, οπως το άγχος, την έκφραση και κοινωνικοποίηση των παιδιών. Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης έχει συνεργαστεί με το Σιακιρίδειο ίδρυμα ΑΜΕΑ, το Κεντρο Ψυχικης Υγείας Παγκρατίου και το τμήμα Παιδοψυχιατρικήςστο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

Κατά την περίοδο του κορονοϊού συμμετείχε εθελοντικά στην γραμμή υποστήριξης σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων και στο Milamou.gr. Eπιπλέον έχει συμμετάσχει εθελοντικά σε οργανισμούς, όπως η ITHACA (κινητό πλυντήριο ρούχων στην Αθήνα) στην ενημέρωση και συμβουλευτική των εξυπηρετούμενων και στην Ιεραποστολική ομάδα “Από καρδίας” συνεισφέροντας στο έργο της, για βοήθεια σε μία κοινότητα, στην Ουγκάντα της Αφρικής

ΤΣΑΠΑΚΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

,

Η Δέσποινα Τσαπακίδη γεννήθηκε στην Τρίπολη. Ξεκίνησε μουσική από εφτά ετών.  Πήρε το πτυχίο στο φλάουτο με άριστα παμψηφεί και συνεχίζει  τις σπουδές της για το δίπλωμα. Πήρε το πτυχίο αρμονίας με άριστα παμψηφεί , το πτυχίο αντίστιξης και το πτυχίο ενοργάνωσης – ενορχήστρωσης μπάντας με βαθμό άριστα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη διετή φοίτηση στη σχολή Μωραΐτη στη μουσικοκινητικής αγωγή C. Orff. 

Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια φλάουτου μουσικοκινητικής αγωγής και μουσικοθεραπείας.

Έχει συμμετάσχει σε ορχήστρες κλασσικής και έντεχνης μουσικής, στη Φιλαρμονική ορχήστρα Δήμου Πατρών και σε σύνολα μουσικής δωματίου. Στη συμφωνική ορχήστρα Δήμου Ηλιούπολης, φιλαρμονική ορχήστρα Δήμου Χαλκίδας, Σαξοφωνική ορχήστρα Δήμου Χαλκίδας, ορχήστρα ποικίλης μουσικής Δήμου Χαλκίδας, και σε σύνολα μουσικής δωματίου σε Αθήνα και Χαλκίδα

 Εργάζεται σε πολλά ωδεία, σχολεία και νηπιαγωγεία ως δασκάλα φλάουτου, μουσικοκινητικής αγωγής, σε σχολεία ειδικής αγωγής, καθώς επίσης  παραδίδει ατομικά και ομαδικά μαθήματα μουσικής σε κέντρα ειδικής αγωγής.

Γνωρίζει την γραφή Braille.  Έχει συμμετάσχει στην συγγραφή βιβλίου θεωρίας της μουσικής στην γραφή Braille με τον κύριο Μιχαλη Κεφάλα.

ΤΖΟΥΛΑΚΗ ΡΟΖΑ ΜΑΡΙΑ

, ,

Ονομάζομαι Τζουλάκη Ρόζα και είμαι Φιλόλογος. Αποφοίτησα το 2016 από το τμήμα Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας  του Πανεπιστημίου Αθηνών, με κατεύθυνση τα Παιδαγωγικά. Έχω παρακολουθήσει σεμινάριο σχετικά με τη διδακτική μεθοδολογία των Αρχαίων Ελληνικών στο  Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Έχω κάνει πρακτική άσκηση σε μαθητές Γυμνασίου, ενώ  κατέχω 7 χρόνια εμπειρίας σε ιδιαίτερα Φιλολογικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, του Γυμνασίου και της A Λυκείου.

ΚΟΛΟΚΑ ΚΑΡΟΛΙΝΑ

, ,

Η Κολόκα Καρολίνα είναι πτυχιούχος  στην Κοινωνική Εργασία στο ΤΕΙ Κρήτης. Συνέχισε τις σπουδές της στην Παιγνιοθεραπεία στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας «το Άθυρμα». Από το 2004 έως και σήμερα παρακολουθεί εκπαιδευτικά σεμινάρια από διακεκριμένους Έλληνες και ξένους θεραπευτές στην Παιγνιοθεραπεία αλλά και σε άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις που απευθύνονται στην θεραπεία παιδιών αλλά και ενηλίκων με συναισθηματικές δυσκολίες.

Έχει  εργασιακή εμπειρία από το 2004 έως και σήμερα  ως θεραπεύτρια ενηλίκων σε κρατικό φορέα που ασχολείται με τις εξαρτήσεις. ‘Έχει συνεργαστεί με το Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας «το Άθυρμα» ως συντονίστρια βιωματικών ομάδων αυτογνωσίας. Τα τελευταία χρόνια παράλληλα με τα παραπάνω εργάζεται με παιδιά και εφήβους που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες.   Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει θεραπεία σε ομάδες ενηλίκων,  διεξαγωγή ατομικών συνεδριών, συνεδρίες παιδιών , ομάδες παιδιών,  θεραπεία εφήβων, θεραπεία ενηλίκων και συμβουλευτική γονέων.  

ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

, , ,

Ο Καρυωτάκης Δημοσθένης είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, με κατεύθυνση την κλασική φιλολογία. Αυτή τη χρονική περίοδο ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό του με θέμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων», που πραγματοποιείται από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Παράλληλα, συμμετέχει σε διάφορα σεμινάρια (Επιμόρφωση μεθοδολογίας διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων κ.ά.), με σκοπό τον εμπλουτισμό των διδακτικών εφοδίων του και την ανάπτυξη καινοτόμων διδακτικών πρακτικών. Η εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει την καθημερινή μελέτη των μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου και την ενισχυτική διδασκαλία κατ’ οίκον.

ΓΚΟΥΣΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

, ,

Ο Αναστάσιος Γκούστης είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Ηπείρου στα Ιωάννινα.

Έχει παρακολουθήσει το πρακτικό σεμινάριο για την Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία / SIMATA και από την πρακτική του άσκηση έχει αποκτήσει εμπειρία με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

ΠΑΤΣΙΛΗ ΘΑΝΑΣΗΣ

, , ,

Ονομάζομαι Πατσίλη Θανάσης. Είμαι Ψυχολόγος, απόφοιτος Πάντειου Πανεπιστημίου με άδεια άσκησης επαγγέλματος (ΑΡ. ΠΡΩΤ: 5243).

Έχω ολοκληρώσει την τετραετή εκπαίδευση στην Υπαρξιακή-Συστημική εκπαίδευση του Ινστιτούτου «Αντίστιξη», όπου εξακολουθώ να κάνω εποπτεία. Συνέχισα κάνοντας εκπαιδεύσεις και σεμινάρια πάνω σε αναπτυξιακές διαταραχές και κλίμακες αξιολόγησης παιδιών και εφήβων.

Έως τώρα έχω δουλέψει με παιδιά και γονείς στους παιδικούς σταθμούς του δήμου Αχαρνών. Στη συνέχεια παρείχα εθελοντική βοήθεια στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθήνας κάνοντας συνεδρίες, με γονείς κυρίως.

Τώρα εργάζομαι ως συνοδός παράλληλης στήριξης υποστηρίζοντας παιδί με αναπτυξιακή διαταραχή. Παράλληλα παρέχω συμβουλευτικές υπηρεσίες σε γονείς και εφήβους, εστιάζοντας στο συναισθηματικό κομμάτι.

ΛΑΖΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝ

, ,

Η  Έλενα Λάζογλου είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Είναι μέλος του Συλλόγου Λογοθεραπευτών «ΣΕΛΛΕ».

Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει σεμινάρια σε αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, στο φάσμα του αυτισμού, στην βαρηκοΐα,   στην ειδική γλωσσική διαταραχή. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, ΔΕΠ-Υ, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, δυσπραξία, βαρηκοΐα και καθυστέρηση λόγου.Επίσης, είναι γνώστης των προγραμμάτων TEACCH και PECS.

Επιπλέον, είναι κάτοχος του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης  Σπουδών στην Ειδική Αγωγή του Παιδαγωγικού Τμήματος Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.).