Θεραπευτές

ΜΩΡΟΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ

, ,

Ελένη Μωρόγιαννη

Η Ελένη Μωρόγιαννη είναι Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια, εκπαιδευόμενη της πενταετούς εκπαίδευσης στην Ομαδική Ανάλυση στο Ελληνικό Δίκτυο Ομαδικών Αναλυτών (ΕΔΟΑ). Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και απέκτησε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Έχει λάβει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (MSc) στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει εργαστεί σε εταιρεία στον τομέα της ανάπτυξης και δέσμευσης των εργαζομένων. Παρακολουθεί και συμμετέχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια καθώς και παγκόσμια και πανελλήνια συνέδρια σχετικά με την ψυχική υγεία και την ψυχοθεραπεία παιδιών και ενηλίκων.

Στο παρελθόν έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία στην Ψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Ρεθύμνου και στον Ξενώνα Βραχείας Παραμονής της ίδιας Κλινικής καιέχει εργαστεί ως Ψυχολόγος σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας σε γονείς, παιδιά και εφήβους.

Σήμερα εργάζεται ως ψυχολόγος προσφέροντας συμβουλευτική γονέων και ψυχοθεραπεία σε εφήβους και ενήλικες. Συμμετέχει ως συν-συντονίστρια σε ομάδα εμπειρίας του Εισαγωγικού Σεμιναρίου στην Ομαδική Αναλυτική Ψυχοθεραπεία του ΕΔΟΑ, ως μέλος του προσωπικού για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022. Είναι συν-συντονίστρια σε ομάδα δραματοθεραπείας αναλυτικού τύπου με την δραματοθεραπεύτρια κ. Αποστολάκη Νατάσα σε ιδιωτική πρακτική. Επίσης παρέχει εθελοντικά υπηρεσίες ως ψυχοθεραπεύτρια, συντονίζοντας αναλυτική ομάδα ψυχοθεραπείας στο Κέντρο Ημέρας για άτομα με ψυχικές διαταραχές της Εταιρίας Κοινωνικής Ψυχιατρικής Π. Σακελλαρόπουλος.

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

, ,

Ο Στέλιος Βλαχόπουλος είναι ψυχολόγος-ψυχοθεραπευτής, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του University of East London με μεταπτυχιακές σπουδές στη Ψυχολογία Υγείας στο University of Nottingham και εξειδίκευση στη Λογικοθυμική & Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική Γονέων.

Εργάστηκε εθελοντικά ως ψυχολόγος σε πλήθος δομών όπως το ογκολογικό τμήμα του Νοσοκομείου «Σωτηρία» παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη στους ασθενείς και τους οικείους τους, καθώς,και στην ΑμΚΕ «Φαιναρέτη» με καθήκοντα την προετοιμασία για τη γονεϊκότητα, την ανίχνευση, παρέμβαση και θεραπεία των μακροχρόνιων επιπτώσεων των περιγεννητικών ψυχικών διαταραχών.

Επίσης, έχει υπάρξει ομιλητής/ ψυχολόγος στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ογκολογίας και έχει δημοσιεύσει άρθρο στο επίσημο επιστημονικό περιοδικό«EffectiveScientist-Practitioner».
Τέλος, είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου, μέλος τους Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων (BPS) και του Midlands Health Psychology Network (MHPN).

ΣΤΑΜΑΤΕΛΙΑ ΒΙΚΥ

,

Ονομάζομαι Σταματελιά Βασιλική και είμαι φιλόλογος, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κλασική ειδίκευση. Έχω διατελέσει συντονιστής εκπαιδευτικός σε εκπαιδευτικά προγράμματα προετοιμασίας και ενδυνάμωσης μαθητών για το σχολείο, ενώ συνεργάζομαι με εκπαιδευτικούς φορείς του εξωτερικού με σκοπό την προώθηση της ελληνικής γλώσσας. Η εργασιακή μου εμπειρία περιλαμβάνει διδασκαλία σε τμήματα, αλλά και σε ιδιαίτερο επίπεδο.

ΣΑΝΙΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΙΟΣ

,

Ο Κωνσταντίνος Μάριος Σανιδάς είναι Ψυχολόγος, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, απόφοιτος του European University Cyprus του τμήματος Ψυχολογίας , της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Παρακολουθεί μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα Παιδαγωγικών & Ειδικής Αγωγής του Ε.Κ.Π.Α.

Στο πλαίσιο της πρακτικής εργασίας του ασχολήθηκε με το “Θεραπευτικό Πλάνο Social Skills for Life” και την εφαρμογή του σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Συνεργάζεται με Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο, παρέχοντας υπηρεσίες για την Προώθηση Αυτονομίας & Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες Κοινωνικής Προσαρμογής (Αυτισμός Υψηλής Λειτουργικότητας – Σύνδρομο Asperger).

Ολοκλήρωσε τις στρατιωτικές υποχρεώσεις του στην ΕΛΔΥ Κύπρου,με την ειδικότητα ψυχολόγου. Κατά τη διάρκεια της θητείας του παρείχε συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη στους οπλίτες στρατιώτες, ενώ παράλληλα  ήταν υπεύθυνος έργου, διενέργειας ψυχομετρικών συνεδριών και προσωπικών συνεντεύξεων στους νεοσύλλεκτους.

Από  τηνπερίοδο των σπουδών του και εφεξής ασχολείται   εθελοντικά με παιδιά και εφήβους στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και με παιδιά προσχολικής ηλικίας, κυρίως με την προώθηση της αυτονομίας τους και την ανάπτυξη της κοινωνικότητάς τους.

Επίσης, όντας επί σειρά ετών αθλητής υδατοσφαίρισης, διακρίθηκε  σε συλλογικό επίπεδο σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ κατά την διάρκεια των σπουδών του διετέλεσε βοηθός προπονητή παίδων, στον Ναυτικό Όμιλο  Λευκωσίας.

ΛΥΤΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

,

Η Λύτρα Κωνσταντίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Στα πλαίσια της κλινικής της άσκησης , πραγματοποίησε θεραπευτικές συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας σε νηπιαγωγεία και σχολεία της Πάτρας. Έχει εργαστεί και με ενηλίκους στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο στο Ρίο της Πάτρας. Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια,
όπως το TEACCH program, το οποίο είναι κλινικό πρόγραμμα  που βασίζεται στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας-Chapel Hill και αφορά κυρίως την εκπαίδευση ανθρώπων με αυτισμό , το PECS που είναι σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας, το Palin PCI , το οποίο είναι πρόγραμμα θεραπείας για τον τραυλισμό προσχολικής ηλικίας. Επιπλέον έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Δυσορθογραφίας και το intensive interaction-εντατική αλληλεπίδραση, η οποία αναπτύχθηκε στην Αγγλία και είναι μια προσέγγιση που διευκολύνει την ανάπτυξη των βασικών αρχών επικοινωνίας σε ανθρώπους που βρίσκονται ακόμη  στο πρώιμο στάδιο της επικοινωνιακής εξέλιξης. Τέλος παρακολουθεί εννεάμηνο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του πανεπιστημίου Πατρών.

ΜΑΡΙΝΟΥ ΕΛΠΙΔΑ

,

Η Ελπίδα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση στην Ψυχολογία. ‘Επειτα, παρακολούθησε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα, ειδικεύεται στη Δραματοθεραπεία, η οποία ανήκει στις Ψυχοθεραπείες μέσω της Τέχνης, από το Ψυχοθεραπευτικό κέντρο δια βίου μάθησης το «Έρμα», που λειτουργεί στα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ψυχοθεραπείας (ΕΑΡ) και της Εθνικής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας Ελλάδος (ΕΕΨΕ) και είναι μέλος της Πανελλήνιας Επαγγελματικής ΈνωσηςΠαιγνιοθεραπευτών&Δραματοθεραπευτών (Π.Ε.Ε.Δ.Π.).

Συνεργάζεται με διάφορα Κέντρα Ειδικής Αγωγής και Ψυχοθεραπείας πραγματοποιώντας συνεδρίες Ψυχοεκπαίδευσης μέσω παιχνιδιού σε παιδιά και εφήβους, καθώς και συνεδρίες Ψυχοθεραπείας σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Έχει εργαστεί σε προγράμματα ενδυνάμωσης και αυτονόμησης ευάλωτων ομάδων πληθυσμού, μέσω χρηματοδοτήσεων από Παγκόσμιους Οργανισμούς, όπως το πρόγραμμα «Εστία» από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, καθώς και στην ΑΜΚΕ Εξέλιξη Ζωής με σκοπό την παροχή ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών σε εφήβους και νέους που προέρχονται από πλαίσια κλειστής Παιδικής Προστασίας.

Τέλος, συνεργάζεται εθελοντικά με φορείς που έχουν ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και λειτουργούν μέσα από κοινωνικά προγράμματα αλληλεγγύης παρέχοντας υποστήριξη σε ανθρώπους που τη χρειάζονται.

ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

,

Είμαι μεταπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και απόφοιτος ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ασχολούμαι με τη μελέτη και την κριτική λογοτεχνικών κειμένων ,ειδικότερη με την Μεταπολεμική λογοτεχνία. Παράλληλα δραστηριοποιούμαι ως εκπαιδευτικός παράδοσης ιδιαίτερων μαθημάτων σε όλες τις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΜΑΡΙΑ

,

Ονομάζομαι Μαρία Καλογήρου είμαι φιλόλογος , απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.Παράλληλα,ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όπου παρακολούθησα πληθώρα μαθημάτων σχετιζόμενων με τη διάγνωση, εκπαιδευτική παρέμβαση και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.  Αναφορικά με την πρακτική άσκηση έχω παρακολουθήσει συνεδρίες παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό, διάσπαση προσοχής και νοητική υστέρηση στο κέντρο Ειδικής Αγωγής και Συμβουλευτικής της Χρυσούλας Μαυράκη . Η εργασιακή μου δραστηριότητα περιλαμβάνει τη μελέτη και προετοιμασία μαθητών δημοτικού και γυμνασίου σε κέντρα και σε  ατομικές συνεδρίες καθώς και την παράλληλη στήριξη μαθητών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

,

Ονομάζομαι Μιχάλης Παρασκευάς και είμαι δάσκαλος Μαθηματικών. Συγκεκριμένα είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Στα πλαίσια εκβάθυνσης των γνώσεών μου, έχω εκπονήσει διπλωματική εργασία με τίτλο «Ειδικά Θέματα Συναρτησιακής Ανάλυσης». Εργασιακά, ασχολούμαι με την διδασκαλία των Μαθηματικών και της Φυσικής σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

ΦΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΥΓΗ

,

Είμαι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης. Στο πλαίσιο της σχολής έχω παρακολουθήσει μαθήματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, καθώς και μαθήματα διδακτικής της ιστορίας και των φιλολογικών μαθημάτων. Για την προαγωγή μου σε αυτά, παρακολούθησα τις αντίστοιχες διδακτικές ώρες σε Γυμνάσια και Λύκεια στο κέντρο της Αθήνας και σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής. Έκτοτε, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά δημοτικού.