Φιλόλογος

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΓΑΠΗ

,

Είμαι απόφοιτη του τμήματος κοινωνικής θεολογίας και θρησκειολογίας του εθνικού και καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών με κατοχυρωμένη παιδαγωγική επάρκεια. Έχω εργαστεί εθελοντικά στο κοινωνικό φροντιστήριο Χαϊδαρίου με παιδιά λυκείου και στην κιβωτό του κόσμου με μαθητές δημοτικού και λυκείου. Στην συνέχεια εργάστηκα σε ιδιωτικά πλαίσια αλλά και ιδιαίτερα με παιδιά όλων των σχολικών βαθμίδων.

ΝΑΟΥΜΗ ΕΛΕΝΗ

, ,

Ονομάζομαι Ναούμη Ελένη και είμαι φιλόλογος, απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Έχω λάβει πιστοποιητικό επιμόρφωσης στο Ετήσιο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του ΕΚΠΑ κι έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την Ειδική Αγωγή, τη Διάσπαση Προσοχής και τον Σχολικό Εκφοβισμό. Η επαγγελματική μου εμπειρία περιλαμβάνει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου τα τελευταία δεκατρία χρόνια, καθώς και παράλληλη στήριξη σε αυτιστικούς μαθητές Δημοτικού τα τελευταία έξι χρόνια.

ΚΟΤΣΟΦΙΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

, ,

-Ονομάζομαι Κοτσοφίτη Παρασκευή κι έχω διεκπεραιώσει τις σπουδές μου στη Φιλοσοφική Σχολή με την κατεύθυνση της Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η εργασιακή μου εμπειρία αποτελείται από διαδικτυακά και ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου σε πλαίσια πρακτικής άσκησης και ιδιαίτερα μαθήματα αρχαίων ελληνικών, έκθεσης και ιστορίας.

ΚΙΟΥΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

, , ,

Ονομάζομαι Κιούση Βασιλική και είμαι πτυχιούχος Κλασικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Εχω λάβει πιστοποίηση στο 9μηνο σεμινάριο του ΕΚΠΑ με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και στο 9μηνο σεμινάριο του Εκπαιδευτικού Κέντρου Επιμόρφωσης και Κατάρτισης σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Πατρών με τιτλο «Αυτισμός». Έχω, ακόμα, παρακολουθήσει σεμίναρια σχετικά με τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠΥ, Δυσλεξία και Μαθησιακές δυσκολίες και Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, καθώς επίσης και με την διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων (Αρχαία, Ιστορία, Λογοτεχνία) στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο.

ΚΑΛΑΡΥΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

, ,

Ο Καλαρύτης Γιώργος είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία (Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ) και έχει εξειδικευθεί στην Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα πλαίσια πρακτικής άσκησης έχει εργαστεί σε ειδικά σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ, ενώ διαθέτει εμπειρία και ως συνοδός σε κατασκηνώσεις για άτομα με αναπηρία. Τα τελευταία επτά χρόνια παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης όλων των βαθμίδων, ενώ έχει ασχοληθεί με την παράλληλη στήριξη παιδιών με ΔΕΠΥ και ΔΑΦ.

ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Απόφοιτη Πανεπιστημίου Πατρών , τμήμα φιλοσοφίας. Μεταπτυχιακή φοιτήτρια πανεπιστημίου Πειραιά , τμήμα ψηφιακών συστημάτων (ηλεκτρονική μάθηση). Εργάζομαι τα τελευταία 4 χρόνια με παιδιά. Ιδιαίτερα μαθήματα, μελέτη δημοτικού και γυμνασίου, μαθήματα σε (junior) τμήματα αγγλικών. Στα παιχνίδια λόγου και γραφής εργάζομαι από το τον Οκτώβριο του 2020.

ΠΑΠΑΖΩΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ

,

Η Παπαζωγονοπούλου Αθηνά είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση Παιδαγωγικής. Στη συνέχεια, εκεί ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την εκπαίδευση και αυτή την περίοδο παρακολουθεί το ετήσιο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει την καθημερινή μελέτη και προετοιμασία των μαθητών δημοτικού και γυμνασίου.

ΧΑΣΑΠΛΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

,

Ο Κωνσταντίνος Χασαπλαδάκης είναι φιλόλογος, απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας στον τομέα Νεοελληνικών και Βυζαντινών σπουδών του πανεπιστημίου Κρήτης. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει κύκλο σεμιναρίων για εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή από το ΕΚΠΑ και πληθώρα ημερίδων σχετιζόμενων με τον εντοπισμό, διάγνωση και διαχείριση της εκπαιδευτικής
διαδικασίας στα πλαίσια περιβάλλοντος μαθησιακών δυσκολιών από παιδιά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή ασχολείται με την προετοιμασία παιδιών για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε Πρότυπα Σχολεία ως προς το φάσμα όλων των θεωρητικών μαθημάτων.

 

ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

, , ,

Ο Καρυωτάκης Δημοσθένης είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, με κατεύθυνση την κλασική φιλολογία. Αυτή τη χρονική περίοδο ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό του με θέμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων», που πραγματοποιείται από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Παράλληλα, συμμετέχει σε διάφορα σεμινάρια (Επιμόρφωση μεθοδολογίας διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων κ.ά.), με σκοπό τον εμπλουτισμό των διδακτικών εφοδίων του και την ανάπτυξη καινοτόμων διδακτικών πρακτικών. Η εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει την καθημερινή μελέτη των μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου και την ενισχυτική διδασκαλία κατ’ οίκον.

ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

, ,

Απόφοιτος πτυχιούχος νεοελληνικής φιλολογίας,το 2012, του Τμήματος φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Ειδικευμένη στον τομέα νεοελληνικής έκθεσης και λογοτεχνίας.
Έχω ασχοληθεί με αρκετά σεμινάρια σχετικά με την ποίηση και τη πεζογραφία καθώς επίσης και με σεμινάρια σχετικά με τη παιδική ψυχολογία και τις μαθησιακές δυσκολίες .(αυτισμός, δυσλεξία, υπερκινητικότητα και άλλες σύγχρονες μαθησιακές δυσλειτουργίες).Εργαστηκα ως καθηγήτρια σε κέντρα μελέτης αλλά και ως δασκάλα υπεύθυνη παράλληλης στήριξης σε δημοτικά, σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.