Θεραπευτές Σεπόλια

ΧΡΙΣΤΑΝΑ ΛΕΝΑ

,

Η Χριστάνα Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της κλινικής και πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο ειδικό σχολείο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, στο Ψ.Ν.Α. Δαφνί και στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας. Έχει εραστεί εθελοντικά σε ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στην παιδιατρική εργοθεραπεία (Δυσπραξία και Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού, Εισαγωγή στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, κ.α.). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά σχολικής ηλικίας.

ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Το 2005 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πάντειο πανεπιστήμιο,
αποφοιτώντας από το τμήμα Κοινωνιολογίας, από όπου και πήρε κατεύθυνση Εγκληματολογίας.
Το 2011 αποφοίτησε με υποτροφία από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Πατρών. Στην
συνέχεια ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδες στο ΜΠΣ “Έλεγχος του Στρες και Προαγωγή
της Υγείας” στην Ιατρική Σχολή του Πανπιστημίου Αθηνών. Σήμερα σπουδάζει στο ΦΠΨ του
Πανεπιστημίου Αθηνών και παράλληλα εκπαιδεύεται στην υπαρξιακή συστημική ψυχοθεραπεία.
Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στην Κοινωνιολογία, εργάστηκε σε εταιρεία ερευνών ως field
assistant (2006-2008), με κύριο αντικείμενο ενασχόλησης την προετοιμασία ερευνών και την
επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Στην συνέχεια, στο πλαίσιο των σπουδών της στην Κοινωνική
Εργασία, απασχολήθηκε για έναν χρόνο σε σχολεία και πραγματοποιήσε την πρακτική της άσκηση
στο ψυχογηριατρικό οικοτροφείο Κέραμος της ΜΚΟ ΚΛΙΜΑΚΑ.

Κατά το διάστημα 2012-2014, εργάστηκε ως Κοινωνική Λειτουργός στο ΚΑΠΗ του δήμου
Ζωγράφου και στο γραφείο διαμεσολάβησης του δήμου Ιλίου. Ταυτόχρονα, από το 2011 μέχρι και
το 2015 ως φοιτήτρια, αρχικά, και μετέπειτα ως εργαζόμενη στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα
«Έλεγχος του Στρες & Προαγωγή της Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας, εκπαιδεύτηκε στον σχεδιασμό και την εφαρμογή
προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας με στόχο την ενδυνάμωση των ατόμων στην
φροντίδα της ψυχοκοινωνικής τους υγείας. Συγκεκριμένα, ασχολήθηκε με τα αυτοάνοσα νοσήματα,
με την ιδιοπαθή υπέρταση και τις εξαρτήσεις από το διαδίκτυο και τον τζόγο. Στα πλαίσια της
διπλωματικής της εργασίας, πραγματοποιήσε πρακτική άσκηση στο ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ. Μέχρι και
σήμερα, είναι συνεργάτης της Ιατρικής Σχολής Αθηνών και σύμβουλος διαχείρισης του στρες στην
μονάδα εφηβικής υγείας του νοσοκομείου Παίδων «η Αγία Σοφία», όπου και ασχολείται με την
συμβουλευτική σε εφήβους και γονείς.

ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

,

Η Σοφία Μιχαηλίδου σπούδασε Φιλοσοφία στα Γιάννενα, Ψυχολογία στην Αθήνα και τώρα ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην Ιατρική Σχολή, στο πρόγραμμα «Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων». Τα πρώτα χρόνια εργάστηκε εθελοντικά στην «Εταιρεία Κοινωνικής Ψυχιατρικής & Ψυχικής Υγείας» όπου απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στο «Κέντρο Ημέρας Follow Up» για ασθενείς που διαβιούν στην κοινότητα. Συμμετείχε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα του Ιδρύματος Μποδοσάκη για τα δικαιώματα των ψυχικά ασθενών στα πλαίσια του οποίου εργάστηκε στο «Γραφείο Συνηγορίας». Από το 2015 εργάστηκε ως σχολική ψυχολόγος σε δημόσια σχολεία και από το 2017 στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Όλα αυτά τα χρόνια εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια παιδιών και εφήβων ενώ παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της σπουδές παρακολουθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Κέντρο Ψυχαναλυτικών Ερευνών Αθήνας.

Η ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία είναι η πρακτική η οποία στηρίζεται στις βασικές ψυχαναλυτικές αρχές όπως τις ανέπτυξε ο Freud. Εστιάζει στις ασυνείδητες διεργασίες του ψυχισμού τις οποίες επεξεργάζεται μέσα από την ερμηνευτική του συμβολικού λόγου. Στα παιδιά αυτή η επεξεργασία γίνεται επιπλέον μέσα από το συμβολικό παιχνίδι. Αρχικά, δίνεται χώρος να εκφραστεί το σύμπτωμα ως μια μορφή εκδήλωσης του ασυνειδήτου, για να μπορέσει σε ένα δεύτερο χρόνο να αποκτήσει ένα προσωπικό νόημα. Αυτή η απόκτηση νοήματος μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη μιας βαθύτερης αιτίας, πέρα από τη φαινομενικά κοινή μορφή των συμπτωμάτων, καθώς και τη μοναδική αξία που έχει το κάθε-ένα συμπτώμα για το κάθε υποκείμενο ξεχωριστά. Η μετακίνηση των συμπτωμάτων προκύπτει εκ των υστέρων, ως αποτέλεσμα όλης αυτής της αναλυτικής εργασίας. Βασικές παράμετροι, λοιπόν, της ψυχαναλυτικής πρακτικής είναι ο σεβασμός στην υποκειμενικότητα, στην επιθυμία και στον χρόνο που το κάθε άτομο χρειάζεται για να διαχειριστεί τον ενδοψυχικό του πυρήνα.

ΣΠΑΝΟΣ ΔΗΜΤΗΡΗΣ

Δημήτρης Σπανός – Μαθηματικός

Ο Δημήτρης Σπανός είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο σεμινάριο «Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης» στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο καθώς και πλήθος σεμιναρίων και ημερίδες σχετικά με τις Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία. Έχει κάνει πρακτική άσκηση σε τμήματα ένταξης δημόσιων σχολείων και ασχολείται ιδιωτικά με το χώρο της ειδικής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

KΑΡΑΒΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ

Η Μαρίνα Καραβανάκη είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής Αθηνών Γ.Θεοδοσιάδη, έχει εκπαιδευτεί στην Προσχολική Αγωγή Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης και τελειώνει την εκπαίδευση της στη Δραματοθεραπεία στο ‘’Έρμα’’ Ψυχοθεραπευτικό & Εκπαιδευτικό κέντρο δια βίου μάθησης.

Έχει εργαστεί σε πλήθος παιδικών και ενήλικων παραστάσεων ως ηθοποιός και είναι εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής σε σχολεία και ανεξάρτητες ομάδες σε πληθυσμούς ΑΜΕΑ και πρόσφυγες. Εργάζεται ως υπεύθυνη τμήματος στον πρότυπο παιδικό σταθμό- νηπιαγωγείο ‘’ναννώ’’. Ως Δραματοθεραπεύτρια έχει εργαστεί κάνοντας ατομικές συνεδρίες και έχει συντονίσει ομάδες σε μητέρες ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει συντονίσει σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού σε παιδαγωγούς, και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια στη Συστημική Ψυχοθεραπεία, στη θεραπεία Gestalt, στη Δραματοθεραπεία και Παιγνιοθεραπεία.

ΠΑΥΛΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ

Η Μαρία Παυλάντη είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης με τίτλο Κοινωνικές Διακρίσεις, Μετανάστευση και Ιδιότητα του Πολίτη από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης τουΠαιδαγωγικού Τμήματοςτου ΕΚΠΑ και πληθώρα άλλων σεμιναρίων που σχετίζονται με τη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Από το 2010διδάσκει ιδιωτικά σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων ενώ, μεταξύ άλλων, έχει εργαστεί σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης και στον τομέα της κατάρτισης σε ΚΕΚ (διδασκαλία ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες και πρόσφυγες).

ΤΣΟΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

,

Η Τσόμου Αναστασία είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας . Έχει ολοκληρώσει 6μηνη πρακτική άσκηση στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών, όπου παρέμεινε ως εθελόντρια για ακόμη 6 μήνες εποπτευόμενη από παιδοψυχίατρο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν το φάσμα των διαταραχών αυτιστικού φάσματος, εκπαίδευση συνοδών παράλληλης στήριξης , εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς (ABA) και εκπαίδευση στις στοματοπροσωπικές ασκήσεις και την μυολειτουργική αποκατάσταση. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αρθρωτικές-φωνολογικές διαταραχές, διαταραχές Αυτιστικού φάσματος, διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, Διγλωσσίας και καθυστέρηση Λόγου και ομιλίας.

ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΛΗ

,

Η Γκολφινοπούλου Έλλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη Τμήματος Εργοθεραπείας και απόφοιτη Τμήματος Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων και Δημιουργίας Έκφρασης Δημοσίων Ι.Ε.Κ.
Κατά την διάρκεια της πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Ψ.Ν.Α. Δρομοκαίτειο, στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, στο Κέντρο Αποκατάστασης Αναπήρων, στο Ε.Ε.Ε.Κ. Ιλίου και στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς.

Εργάζεται σε Κέντρα Θεραπειών πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες και παράλληλη στήριξη σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος», την «Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Α.Β.Α)», την «Εποπτεία-Ένταξης σε μαθητές με ειδικές ανάγκες» και Ημερίδες σχετικές με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων

ΚΑΤΣΙΚΟΥΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ

,

Η Κατσικούδη Αποστολία είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφικής και Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Παιδαγωγικό τμήμα του ΕΚΠΑ και στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, όπως επίσης και μία σειρά άλλων σεμιναρίων, ημερίδων και εκπαιδεύσεων στην ειδική αγωγή και στην ψυχολογία που αφορούν την αξιολόγηση, παρέμβαση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολίων. Επιπλέον έχει συμμετάσχει στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών και Εκπαίδευσης με προφορικές και αναρτημένες ανακοινώσεις. Από το 2012 εργάζεται ιδιωτικά στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως ειδική παιδαγωγός και σε δημόσια σχολεία ως παράλληλη στήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΥΡΟΣ

,

Ονομάζομαι Νικόλαος Ζούρος και γεννήθηκα το 1970 στην Μυτιλήνη.
Το 1995 αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή ΕΚΠ Αθηνών και το 2004 έλαβα τον τίτλο της Ιατρικής ειδικότητας της Παιδοψυχιατρικής.
Οι εργασιακές τοποθετήσεις μου έως τώρα είναι:

– 1996 έως 1997: στρατιωτική θητεία με την ειδικότητα του ιατρού
– 1997 έως 1998: υπηρεσία υπαίθρου στο Π.Ι. Λευκίμης Κέρκυρας
– 1998 έως 2000: Ψυχιατρικό τμήμα Π.Γ.Ν. «Ευαγγελισμός»
– 2000 έως 2001: Νευρολογικό τμήμα Γ. Π. Ν. Α. «Αγία Σοφία»
– 2001 έως 2003: Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής και
– 2004 έως σήμερα: συνεργάζομαι με πολλά ιδιωτικά κέντρα ως υπεύθυνος παιδοψυχίατρος, καθώς και με το Ίδρυμα για το παιδί «Η Παμμακάριστος» όπου από το 2014 είμαι ο επιστημονικός διευθυντής.

Έχω συμμετάσχει σε πολλές ημερίδες και συνέδρια και έχω κάνει πολλές παρουσιάσεις, έχω πάρει μέρος σε πανευρωπαϊκές έρευνες, συμμετείχα στη μετάφραση ξενόγλωσσων συγγραμμάτων, ενώ έχω και σημαντικό εκπαιδευτικό έργο και ως εκπαιδευόμενος και ως εκπαιδευτής.