Θεραπευτές Σεπόλια

ΑΥΔΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

,

Η Αυδή Παναγιώτα-Αικατερίνη είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει σεμινάρια σε αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, αναπτυξιακές διαταραχές-αυτισμός (PECS), ΔΕΠΥ καθώς και στις μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα σε κέντρα λογοθεραπείας με παιδιά αντιμετωπίζοντας δυσκολίες επικοινωνίας (λόγου και ομιλίας) και μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, είναι ιποθεραπεύτρια στα θεραπευτικά προγράμματα παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και καθυστέρηση λόγου. Τέλος, κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της απασχόλησης προσφέρει παράλληλα, παράλληλη στήριξη σε παιδί με Νοητική Υστέρηση.

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

, ,

Η Αδαμοπούλου Ελένη είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκληρώνει τη φοίτησή της στο Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς, όπου ειδικεύεται στη γνωσιακή και συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία.

Στη διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντική εργασία στο Νοσοκομείο Παίδων, στην πτέρυγα εγκαταλελειμμένων παιδιών καθώς και σε κέντρο ημέρας για εφήβους. Στη συνέχεια εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία, υποστηρίζοντας παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους που εμφανίζουν συναισθηματικές, αγχώδεις και αναπτυξιακές διαταραχές.

ΠΑΠΑΝΑΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

, ,

Ο Παπανάστου Γεώργιος είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος Παιδικής και Εφηβικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Λάιντεν (Ολλανδία).

Κατά την διάρκεια της πρακτικής του άσκησης στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Περιστερίου, ασχολήθηκε με την χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων. Στα πλαίσια της πρακτικής του άσκησης κατά την διάρκεια του μεταπτυχιακού του προγράμματος, εργάστηκε ως ψυχολόγος με παιδιά και εφήβους εφαρμόζοντας διάφορες θεραπευτικές προσεγγίσεις (Συμπεριφορισμός, Γνωσιακή θεραπεία, Θεραπεία εστιασμένη στη λύση).

Εργάστηκε ως συνοδός σε καλοκαιρινά κατασκηνωτικά προγράμματα για άτομα με ειδικές ανάγκες. Παράλληλα, απασχολείται ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε Δημοτικό Σχολείο και ως ψυχολόγος σε κέντρο διάγνωσης και θεραπείας με αντικείμενο την γνωστική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων.

ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΘΑΝΙΑ

, ,

Η Θάνια Μαυραγάνη είναι Ψυχολόγος – Παιγνιοθεραπεύτρια. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος (Deree College). Απέκτησε το μεταπτυχιακό της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources) από το ALBA Graduate Business School, ενώ αργότερα συνέχισε τις σπουδές της στην Παιγνιοθεραπεία στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας «το Άθυρμα». Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια από σημαντικούς Έλληνες και ξένους θεραπευτές της Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας (Sue Jennings, Brenda Meldrum, Di Gammage κ.α).

Έχει εργαστεί ιδιωτικά ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχει συνεργαστεί με το «Άθυρμα», έχει εμπειρία σε Μονάδες Υγείας παιδιών με ειδικές ανάγκες, ενώ τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με κέντρα Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας και Ψυχικής Υγείας.

Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει θεραπεία σε ομάδες παιδιών, ατομικές συνεδρίες παιδιών, θεραπεία εφήβων, θεραπεία ενηλίκων και συμβουλευτική γονέων, ενώ παράλληλα έχει διοργανώσει πληθώρα σεμιναρίων και βιωματικών εργαστηρίων Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας, με σημαντικότερη συμμετοχή της στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας που έλαβε χώρα τον Μάιο του 2018 και οργανώθηκε από την Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Δραματοθεραπευτών και Παιγνιοθεραπευτών, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων.

ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

, ,

Η Δήμητρα Σγουρομάλλη είναι ψυχολόγος. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε στην ΕΛΕΠΑΠ Χανίων. Επιπλέον, κατά το 2019, αποτελεί εθελοντικό μέλος της οργάνωσης «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» και της δημόσιας δομής « Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών». Από το Νοέμβριο του 2019 εκπαιδεύεται στο πρόγραμμα «ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ» στο Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής.

ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

, ,

Απόφοιτος πτυχιούχος νεοελληνικής φιλολογίας,το 2012, του Τμήματος φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Ειδικευμένη στον τομέα νεοελληνικής έκθεσης και λογοτεχνίας.
Έχω ασχοληθεί με αρκετά σεμινάρια σχετικά με την ποίηση και τη πεζογραφία καθώς επίσης και με σεμινάρια σχετικά με τη παιδική ψυχολογία και τις μαθησιακές δυσκολίες .(αυτισμός, δυσλεξία, υπερκινητικότητα και άλλες σύγχρονες μαθησιακές δυσλειτουργίες).Εργαστηκα ως καθηγήτρια σε κέντρα μελέτης αλλά και ως δασκάλα υπεύθυνη παράλληλης στήριξης σε δημοτικά, σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΑΤΡΑΣ

, ,

Ο Δημήτρης Σιάτρας είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Είναι μέλος του Συλλόγου Λογοθεραπευτών «ΣΕΛΛΕ» αλλά και της ομάδας Ειδικού Ενδιαφέροντος για τις Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές. Η επιμόρφωσή του περιλαμβάνει σεμινάρια σε αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, στο φάσμα του αυτισμού, στην ειδική γλωσσική διαταραχή και στη μυολειτουργική αποκατάσταση. Επίσης, είναι γνώστης των προγραμμάτων TEACCH, MAKATON και PECS. Η κλινική του εμπειρία περιλαμβάνει συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, ΔΕΠ-Υ, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, δυσπραξία, διγλωσσία και καθυστέρηση λόγου.

ΧΡΙΣΤΑΝΑ ΛΕΝΑ

,

Η Χριστάνα Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της κλινικής και πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο ειδικό σχολείο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, στο Ψ.Ν.Α. Δαφνί και στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας. Έχει εραστεί εθελοντικά σε ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στην παιδιατρική εργοθεραπεία (Δυσπραξία και Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού, Εισαγωγή στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, κ.α.). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά σχολικής ηλικίας.

ΔΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΠΕΝΗ

, ,

Η Πένη Δελογιάννη αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο ως Ψυχολόγος. Έπειτα εργάστηκε εθελοντικά σε Κέντρο ημέρας για εφήβους και νεαρούς ενήλικες με αυτισμό, ενώ ταυτόχρονα ήταν μέλος ερευνητικής επιτροπής για θέματα που αφορούν στο Διάχυτο Αναπτυξιακό Φάσμα.

Στην συνέχεια, εκπαιδεύτηκε στο Πρόγραμμα παρέμβασης και αποκατάστασης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ασημίνας Μαυροειδή. Έχει εργαστεί ως συνοδός ατόμων με αναπηρίες τόσο σε κατασκηνωτικά πλαίσια, όσο και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικά αλλά και σε δημόσια σχολεία.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα πλαίσια της αποκατάστασης τους ενώ ταυτόχρονα παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής στις συνεργαζόμενες οικογένειες. Ακόμα, έχει εργαστεί σαν εμψυχώτρια δημιουργικού παιχνιδιού στα πλαίσια δημιουργικής απασχόλησης παιδιών κατ’ οίκον.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων διαφόρων θεματικών με στόχο την συνεχή γνώση και εξέλιξη της τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε προσωπικά. Έχει εμπειρία στην οργάνωση και τον συντονισμό βιωματικών εργαστηρίων σε ιδιωτικά πλαίσια αλλά και στα πλαίσια παγκόσμιου συνεδρίου.

Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύεται ως Ψυχοθεραπεύτρια στο Ελληνικό Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας »το Άθυρμα», έχοντας επιλέξει την παιγνιοθεραπευτική προσέγγιση. Σήμερα, εργάζεται σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα στην Αθήνα, όπου παρέχει υπηρεσίες ψυχοθεραπείας, ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες, υπηρεσίες συντονισμού και εμψύχωσης ψυχοπαιδαγωγικών ομάδων καθώς και συμβουλευτική γονέων.

ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1984. Το 2005 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πάντειο πανεπιστήμιο,
αποφοιτώντας από το τμήμα Κοινωνιολογίας, από όπου και πήρε κατεύθυνση Εγκληματολογίας.
Το 2011 αποφοίτησε με υποτροφία από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΑΤΕΙ Πατρών. Στην
συνέχεια ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδες στο ΜΠΣ “Έλεγχος του Στρες και Προαγωγή
της Υγείας” στην Ιατρική Σχολή του Πανπιστημίου Αθηνών. Σήμερα σπουδάζει στο ΦΠΨ του
Πανεπιστημίου Αθηνών και παράλληλα εκπαιδεύεται στην υπαρξιακή συστημική ψυχοθεραπεία.
Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στην Κοινωνιολογία, εργάστηκε σε εταιρεία ερευνών ως field
assistant (2006-2008), με κύριο αντικείμενο ενασχόλησης την προετοιμασία ερευνών και την
επεξεργασία των αποτελεσμάτων. Στην συνέχεια, στο πλαίσιο των σπουδών της στην Κοινωνική
Εργασία, απασχολήθηκε για έναν χρόνο σε σχολεία και πραγματοποιήσε την πρακτική της άσκηση
στο ψυχογηριατρικό οικοτροφείο Κέραμος της ΜΚΟ ΚΛΙΜΑΚΑ.

Κατά το διάστημα 2012-2014, εργάστηκε ως Κοινωνική Λειτουργός στο ΚΑΠΗ του δήμου
Ζωγράφου και στο γραφείο διαμεσολάβησης του δήμου Ιλίου. Ταυτόχρονα, από το 2011 μέχρι και
το 2015 ως φοιτήτρια, αρχικά, και μετέπειτα ως εργαζόμενη στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα
«Έλεγχος του Στρες & Προαγωγή της Υγείας» της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας, εκπαιδεύτηκε στον σχεδιασμό και την εφαρμογή
προγραμμάτων αγωγής και προαγωγής υγείας με στόχο την ενδυνάμωση των ατόμων στην
φροντίδα της ψυχοκοινωνικής τους υγείας. Συγκεκριμένα, ασχολήθηκε με τα αυτοάνοσα νοσήματα,
με την ιδιοπαθή υπέρταση και τις εξαρτήσεις από το διαδίκτυο και τον τζόγο. Στα πλαίσια της
διπλωματικής της εργασίας, πραγματοποιήσε πρακτική άσκηση στο ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ. Μέχρι και
σήμερα, είναι συνεργάτης της Ιατρικής Σχολής Αθηνών και σύμβουλος διαχείρισης του στρες στην
μονάδα εφηβικής υγείας του νοσοκομείου Παίδων «η Αγία Σοφία», όπου και ασχολείται με την
συμβουλευτική σε εφήβους και γονείς.