Θεραπευτές Σεπόλια

KΑΡΑΒΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ

Η Μαρίνα Καραβανάκη είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής Αθηνών Γ.Θεοδοσιάδη, έχει εκπαιδευτεί στην Προσχολική Αγωγή Δραστηριοτήτων Δημιουργίας και Έκφρασης και τελειώνει την εκπαίδευση της στη Δραματοθεραπεία στο ‘’Έρμα’’ Ψυχοθεραπευτικό & Εκπαιδευτικό κέντρο δια βίου μάθησης.

Έχει εργαστεί σε πλήθος παιδικών και ενήλικων παραστάσεων ως ηθοποιός και είναι εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής σε σχολεία και ανεξάρτητες ομάδες σε πληθυσμούς ΑΜΕΑ και πρόσφυγες. Εργάζεται ως υπεύθυνη τμήματος στον πρότυπο παιδικό σταθμό- νηπιαγωγείο ‘’ναννώ’’. Ως Δραματοθεραπεύτρια έχει εργαστεί κάνοντας ατομικές συνεδρίες και έχει συντονίσει ομάδες σε μητέρες ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει συντονίσει σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού σε παιδαγωγούς, και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια στη Συστημική Ψυχοθεραπεία, στη θεραπεία Gestalt, στη Δραματοθεραπεία και Παιγνιοθεραπεία.

ΠΟΥΛΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ

Η Μαρία Παυλάντη είναι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης με τίτλο Κοινωνικές Διακρίσεις, Μετανάστευση και Ιδιότητα του Πολίτη από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης τουΠαιδαγωγικού Τμήματοςτου ΕΚΠΑ και πληθώρα άλλων σεμιναρίων που σχετίζονται με τη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους. Από το 2010διδάσκει ιδιωτικά σε μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων ενώ, μεταξύ άλλων, έχει εργαστεί σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης και στον τομέα της κατάρτισης σε ΚΕΚ (διδασκαλία ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες και πρόσφυγες).

ΤΣΟΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

,

Η Τσόμου Αναστασία είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας . Έχει ολοκληρώσει 6μηνη πρακτική άσκηση στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών, όπου παρέμεινε ως εθελόντρια για ακόμη 6 μήνες εποπτευόμενη από παιδοψυχίατρο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν το φάσμα των διαταραχών αυτιστικού φάσματος, εκπαίδευση συνοδών παράλληλης στήριξης , εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς (ABA) και εκπαίδευση στις στοματοπροσωπικές ασκήσεις και την μυολειτουργική αποκατάσταση. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αρθρωτικές-φωνολογικές διαταραχές, διαταραχές Αυτιστικού φάσματος, διαταραχές Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας, Διγλωσσίας και καθυστέρηση Λόγου και ομιλίας.

ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΛΗ

,

Η Γκολφινοπούλου Έλλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη Τμήματος Εργοθεραπείας και απόφοιτη Τμήματος Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων και Δημιουργίας Έκφρασης Δημοσίων Ι.Ε.Κ.
Κατά την διάρκεια της πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Ψ.Ν.Α. Δρομοκαίτειο, στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, στο Κέντρο Αποκατάστασης Αναπήρων, στο Ε.Ε.Ε.Κ. Ιλίου και στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς.

Εργάζεται σε Κέντρα Θεραπειών πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες και παράλληλη στήριξη σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος», την «Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Α.Β.Α)», την «Εποπτεία-Ένταξης σε μαθητές με ειδικές ανάγκες» και Ημερίδες σχετικές με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων

ΚΑΤΣΙΚΟΥΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ

,

Η Κατσικούδη Αποστολία είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφικής και Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Παιδαγωγικό τμήμα του ΕΚΠΑ και στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, όπως επίσης και μία σειρά άλλων σεμιναρίων, ημερίδων και εκπαιδεύσεων στην ειδική αγωγή και στην ψυχολογία που αφορούν την αξιολόγηση, παρέμβαση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολίων. Επιπλέον έχει συμμετάσχει στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών και Εκπαίδευσης με προφορικές και αναρτημένες ανακοινώσεις. Από το 2012 εργάζεται ιδιωτικά στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως ειδική παιδαγωγός και σε δημόσια σχολεία ως παράλληλη στήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΥΡΟΣ

,

Ονομάζομαι Νικόλαος Ζούρος και γεννήθηκα το 1970 στην Μυτιλήνη.
Το 1995 αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή ΕΚΠ Αθηνών και το 2004 έλαβα τον τίτλο της Ιατρικής ειδικότητας της Παιδοψυχιατρικής.
Οι εργασιακές τοποθετήσεις μου έως τώρα είναι:

– 1996 έως 1997: στρατιωτική θητεία με την ειδικότητα του ιατρού
– 1997 έως 1998: υπηρεσία υπαίθρου στο Π.Ι. Λευκίμης Κέρκυρας
– 1998 έως 2000: Ψυχιατρικό τμήμα Π.Γ.Ν. «Ευαγγελισμός»
– 2000 έως 2001: Νευρολογικό τμήμα Γ. Π. Ν. Α. «Αγία Σοφία»
– 2001 έως 2003: Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής και
– 2004 έως σήμερα: συνεργάζομαι με πολλά ιδιωτικά κέντρα ως υπεύθυνος παιδοψυχίατρος, καθώς και με το Ίδρυμα για το παιδί «Η Παμμακάριστος» όπου από το 2014 είμαι ο επιστημονικός διευθυντής.

Έχω συμμετάσχει σε πολλές ημερίδες και συνέδρια και έχω κάνει πολλές παρουσιάσεις, έχω πάρει μέρος σε πανευρωπαϊκές έρευνες, συμμετείχα στη μετάφραση ξενόγλωσσων συγγραμμάτων, ενώ έχω και σημαντικό εκπαιδευτικό έργο και ως εκπαιδευόμενος και ως εκπαιδευτής.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

,

ΗΑναστασία Διαμαντοπούλου είναι Κοινωνική Λειτουργός, απόφοιτη του ΑΤΕΙ Πατρών στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε τετραετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Δραματοθεραπεία στο Ινστιτούτο Αιών στην Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα.

Ως Κοινωνική Λειτουργός έχει εργαστεί επί των πλείστων με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς, σε δομές φιλοξενίας ανηλίκων, με ασυνόδευτα παιδιά προσφύγων, ενώ στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε σε κέντρο ημέρας με ενήλικες με ψυχικές διαταραχές. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως δραματοθεραπεύτρια κάνοντας ατομικές συνεδρίες αλλά και ομάδες με παιδιά και εφήβους. Στο παρελθόν έχει πραγματοποιήσειομάδες δραματοθεραπείας και με ενήλικες με νοητική στέρηση καθώς και στο 18 Άνω.

Η ίδια ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο ενώ έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τις τέχνες γενικότερα και την θεραπεία.

ΣΑΜΑΡΑ ΜΑΡΙΑ

, ,

Η Σαμαρά Μαρία είναι απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ειδικευτεί και είναι επίσημη εκπαιδεύτρια σε Ελλάδα και Κύπρο στα διαγνωστικά εργαλεία ΑθηνάΤεστ, Πρόγραμμα Παρέμβασης βασισμένο στο ΑθηνάΤεστ, ΕΔΕΠΠΕ και Ελληνικό WISC – III.

 

Έχει συμμετάσχει σε σταθμίσεις διαγνωστικών εργαλείων καθώς και σε παρουσιάσεις σε Πανελλήνια Συνέδρια Ειδικής Αγωγής.
Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει τη συμβουλευτική αθλητών και των οικογενειών τους, στην Ακαδημία Καλαθοσφαίρισης του ΠΑΟ, την συμβουλευτική γονέων σε σχολικά και προσχολικά πλαίσια, την συμβουλευτική στην εκπαίδευση, στον Όμιλο «Ακμή», κ.ά..

 

Τέλος, δραστηριοποιείται και στο χώρο του εθελοντισμού με επιμορφωτικές ημερίδες, συμβουλευτική και καθοδήγηση προσωπικού στο «Χαμόγελο του Παιδιού» καθώς και σε άλλους φορείς.

ΔΟΛΓΥΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Η Κατερίνα Δόλγυρα είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η εκπαίδευση της περιλαμβάνει σεμινάρια για τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής, την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών.

 

Ενδεικτικά αναφέρονται τα παρακάτω :
* Σεμινάριο Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών σε παιδιά Δημοτικού-Μέθοδος Ασημίνας Μαυροειδή.
* “Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία: Φύση – Αναγνώριση των διαταραχών και Προγράμματα Αγωγής Γραπτού λόγου, Λογοθεραπείας”- Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Αθηνών με εισηγήτρια την Δώρα Μαυρομάτη.
* Σεμινάριο TEACCH με εισηγητή τον Steven Love- Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
* «Social Stories and Comic Strips» με εισηγήτρια την Catherine Faherty -Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπαθολόγων.
* « Εκπαίδευση θεραπευτών κατ’οικον και θεραπευτών ένταξης»- εταιρεία «Προσέγγιση»
* « ΔΕΠ-Υ: Ένα Συμπεριφοριστικό μοντέλο παρέμβασης» (AISAC-Μονορόδι).

 

Η δεκαετής εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία σε Κέντρα Ειδικών θεραπειών, ατομικές και ομαδικές συνεδρίες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, εγκεφαλική παράλυση, αναπτυξιακά σύνδρομα ,διάσπαση προσοχής, νοητική υστέρηση καθώς και γενικευμένες δυσκολίες στην επικοινωνία.

ΜΕΞΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

, ,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Έκανε προπτυχιακές σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα στο Αμερικανικό Κολέγιο, Deree College, (1994-1998) από όπου αποφοίτησε με Bachelor of Arts. Συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Boston College, School of Education στη Βοστώνη (2000-2002) από όπου αποφοίτησε με Master στη Συμβουλευτική Ψυχολογία στον τομέα της Ψυχικής Υγείας. Από το 2005 έως το 2009 ειδικεύτηκε στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Θεραπεία Οικογένειας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

 

Το 1999 – 2000 έκανε πρακτική ως ασκούμενη ψυχολόγος στη Νευροψυχιατρική Κλινική «Γαλήνη» στην Αθήνα όπου συμμετείχε στην αρχική ψυχιατρική συνέντευξη, ψυχιατρικές συσκέψεις, πλάνα θεραπείας, και στις ιατρικές θεραπείες ασθενών και συμπλήρωσε 600 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία. Παράλληλα την ίδια χρονιά παρακολούθησε εκπαίδευση, σύνολο 100 ωρών, στις βασικές αρχές της γνωσιακής ψυχοθεραπείας και πρακτική εξάσκηση στις τεχνικές ψυχοθεραπείας σε ομάδες στο Ερευνητικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τη διετία 2009-2011 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμβουλευτική στον Τομέα της Τοξικοεξάρτησης: Γνώσεις, Δεξιότητες και Στάση στην Επαγγελματική Πρακτική» που δόθηκε από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχιατρικής του University of California, San Diego.

 

Το 2000-2001 παρείχε ψυχολογική υποστήριξη και ακαδημαϊκή καθοδήγηση υπό εποπτεία σε παιδιά του Brighton High – School, της Βοστώνης. Το 2001-2002 έκανε πρακτική στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης, στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Metro Boston Inpatient Units του Lemuel Shattuck Hospital στη Βοστώνη. Τα καθήκοντά της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία, σύνταξη εγκληματολογικής έκθεσης σχετικά με την ικανότητα διάκρισης του ασθενή και πλάνα θεραπείας ως μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας. Συμμετείχε σε παρουσιάσεις περιστατικών και ψυχιατρικές διαλέξεις και συμπλήρωσε 800 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία.

 

Το 2002-2003 εργάστηκε στο Tri-City Mental Health and Retardation Center στη Βοστώνη. Εκεί παρείχε άμεση συμβουλευτική βοήθεια, διάγνωση και αντιμετώπιση επειγόντων ψυχιατρικών περιστατικών σε νοσοκομεία, σχολεία, αστυνομικά τμήματα και σπίτια πελατών. Από το 2004 έως τον Ιούνιο του 2011, όπου παραιτήθηκε, εργάστηκε στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα «άλφα» Απεξάρτησης από το Αλκοόλ και τα Τυχερά Παιχνίδια. Οι αρμοδιότητές της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία ενηλίκων με προβληματική χρήση αλκοόλ και ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια καθώς και των συγγενών τους. Επίσης εργάστηκε στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ομάδας παιδιών με γονείς αλκοολικούς και τζογαδόρους. Έχει δώσει πλήθος διαλέξεων και ενημερώσεων για την εξάρτηση από το αλκοόλ και τον τζόγο.

 

Έχει συμμετάσχει, με ομάδα του Ερευνητικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη χορήγηση και ανάλυση οπτικοκινητικών τεστ και ερωτηματολογίων προσωπικότητας σε σμηνίτες της Πολεμικής Αεροπορίας ως μέρος προοπτικής μελέτης στον γενικό πληθυσμό για την ανάδειξη προδιαθεσικών παραγόντων για την Σχιζοφρένεια και τις συναφείς Ψυχώσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, την εφαρμογή, και ανάλυση δεδομένων έρευνας για τις Εμπειρίες Ζωής και τον Θυμό υπό την εποπτεία καθηγητών του Hofstra University της Νέας Υόρκης και σε έρευνα εκφοβισμού και τιμωρίας μεταξύ παιδιών του Δημοτικού υπό την εποπτεία καθηγητών του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος. Έχει παρακολουθήσει σειρά διαλέξεων για την εξάρτηση από τον τζόγο και το αλκοόλ, την οικογενειακή θεραπεία, το μετατραυματικό στρές, τη νευροβιολογία, και τη κλινική ψυχιατρική. Κατέχει τη Πιστοποίηση Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού, της ISON Psychometrica. Από το 2002 έως σήμερα είναι graduate member του British Psychological Society.