Θεραπευτές Σεπόλια

ΔΟΛΓΥΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

,

Η Κατερίνα Δόλγυρα είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η εκπαίδευση της περιλαμβάνει σεμινάρια για τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής, την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών.

 

Ενδεικτικά αναφέρονται τα παρακάτω :
* Σεμινάριο Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών σε παιδιά Δημοτικού-Μέθοδος Ασημίνας Μαυροειδή.
* “Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία: Φύση – Αναγνώριση των διαταραχών και Προγράμματα Αγωγής Γραπτού λόγου, Λογοθεραπείας”- Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Αθηνών με εισηγήτρια την Δώρα Μαυρομάτη.
* Σεμινάριο TEACCH με εισηγητή τον Steven Love- Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων.
* «Social Stories and Comic Strips» με εισηγήτρια την Catherine Faherty -Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπαθολόγων.
* « Εκπαίδευση θεραπευτών κατ’οικον και θεραπευτών ένταξης»- εταιρεία «Προσέγγιση»
* « ΔΕΠ-Υ: Ένα Συμπεριφοριστικό μοντέλο παρέμβασης» (AISAC-Μονορόδι).

 

Η δεκαετής εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει εργασία σε Κέντρα Ειδικών θεραπειών, ατομικές και ομαδικές συνεδρίες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, εγκεφαλική παράλυση, αναπτυξιακά σύνδρομα ,διάσπαση προσοχής, νοητική υστέρηση καθώς και γενικευμένες δυσκολίες στην επικοινωνία.

ΜΕΞΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

, ,

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Έκανε προπτυχιακές σπουδές ψυχολογίας στην Ελλάδα στο Αμερικανικό Κολέγιο, Deree College, (1994-1998) από όπου αποφοίτησε με Bachelor of Arts. Συνέχισε για μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Boston College, School of Education στη Βοστώνη (2000-2002) από όπου αποφοίτησε με Master στη Συμβουλευτική Ψυχολογία στον τομέα της Ψυχικής Υγείας. Από το 2005 έως το 2009 ειδικεύτηκε στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Θεραπεία Οικογένειας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.

 

Το 1999 – 2000 έκανε πρακτική ως ασκούμενη ψυχολόγος στη Νευροψυχιατρική Κλινική «Γαλήνη» στην Αθήνα όπου συμμετείχε στην αρχική ψυχιατρική συνέντευξη, ψυχιατρικές συσκέψεις, πλάνα θεραπείας, και στις ιατρικές θεραπείες ασθενών και συμπλήρωσε 600 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία. Παράλληλα την ίδια χρονιά παρακολούθησε εκπαίδευση, σύνολο 100 ωρών, στις βασικές αρχές της γνωσιακής ψυχοθεραπείας και πρακτική εξάσκηση στις τεχνικές ψυχοθεραπείας σε ομάδες στο Ερευνητικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τη διετία 2009-2011 παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συμβουλευτική στον Τομέα της Τοξικοεξάρτησης: Γνώσεις, Δεξιότητες και Στάση στην Επαγγελματική Πρακτική» που δόθηκε από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχιατρικής του University of California, San Diego.

 

Το 2000-2001 παρείχε ψυχολογική υποστήριξη και ακαδημαϊκή καθοδήγηση υπό εποπτεία σε παιδιά του Brighton High – School, της Βοστώνης. Το 2001-2002 έκανε πρακτική στο πλαίσιο της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης, στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Metro Boston Inpatient Units του Lemuel Shattuck Hospital στη Βοστώνη. Τα καθήκοντά της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία, σύνταξη εγκληματολογικής έκθεσης σχετικά με την ικανότητα διάκρισης του ασθενή και πλάνα θεραπείας ως μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας. Συμμετείχε σε παρουσιάσεις περιστατικών και ψυχιατρικές διαλέξεις και συμπλήρωσε 800 ώρες κλινικής εργασίας υπό εποπτεία.

 

Το 2002-2003 εργάστηκε στο Tri-City Mental Health and Retardation Center στη Βοστώνη. Εκεί παρείχε άμεση συμβουλευτική βοήθεια, διάγνωση και αντιμετώπιση επειγόντων ψυχιατρικών περιστατικών σε νοσοκομεία, σχολεία, αστυνομικά τμήματα και σπίτια πελατών. Από το 2004 έως τον Ιούνιο του 2011, όπου παραιτήθηκε, εργάστηκε στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα «άλφα» Απεξάρτησης από το Αλκοόλ και τα Τυχερά Παιχνίδια. Οι αρμοδιότητές της περιλάμβαναν ατομική και ομαδική θεραπεία ενηλίκων με προβληματική χρήση αλκοόλ και ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια καθώς και των συγγενών τους. Επίσης εργάστηκε στο σχεδιασμό και τη λειτουργία ομάδας παιδιών με γονείς αλκοολικούς και τζογαδόρους. Έχει δώσει πλήθος διαλέξεων και ενημερώσεων για την εξάρτηση από το αλκοόλ και τον τζόγο.

 

Έχει συμμετάσχει, με ομάδα του Ερευνητικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Αθηνών, στη χορήγηση και ανάλυση οπτικοκινητικών τεστ και ερωτηματολογίων προσωπικότητας σε σμηνίτες της Πολεμικής Αεροπορίας ως μέρος προοπτικής μελέτης στον γενικό πληθυσμό για την ανάδειξη προδιαθεσικών παραγόντων για την Σχιζοφρένεια και τις συναφείς Ψυχώσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό, την εφαρμογή, και ανάλυση δεδομένων έρευνας για τις Εμπειρίες Ζωής και τον Θυμό υπό την εποπτεία καθηγητών του Hofstra University της Νέας Υόρκης και σε έρευνα εκφοβισμού και τιμωρίας μεταξύ παιδιών του Δημοτικού υπό την εποπτεία καθηγητών του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος. Έχει παρακολουθήσει σειρά διαλέξεων για την εξάρτηση από τον τζόγο και το αλκοόλ, την οικογενειακή θεραπεία, το μετατραυματικό στρές, τη νευροβιολογία, και τη κλινική ψυχιατρική. Κατέχει τη Πιστοποίηση Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού, της ISON Psychometrica. Από το 2002 έως σήμερα είναι graduate member του British Psychological Society.

ΑΣΛΑΝΗ ΤΣΑΜΑΣΙΡΟΥ ΜΑΙΡΗ

, ,

Ονομάζομαι Μαίρη Ασλάνη-Τσαμασίρου κι έχω σπουδάσει Κοινωνική Λειτουργός.

Είμαι μητέρα 2 -έφηβων πια- αγοριών που υπήρξαν και η αφορμή να ειδικευτώ σε θέματα Παιδιών και Οικογένειας.

Βρίσκομαι από το 2002 στο χώρο της Ψυχικής Υγείας και από το 2009 εργάζομαι Κέντρα Θεραπείας Παιδιών και Οικογένειας.

Η πορεία μου, αυτή σαν φοιτήτρια, εργαζόμενη, μητέρα μέσω της εκπαίδευσής με βελτίωσε σαν άνθρωπο αλλά και σαν γονέα. Στη διαδρομή αυτή γνώρισα κι άλλους ανθρώπους που μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα: Μια κοινωνία στο μέλλον με ευτυχισμένα, υπεύθυνα, λειτουργικά, υγιή άτομα. Αυτά τα άτομα είναι τα παιδιά του σήμερα. Τα δικά μας παιδιά.

ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΕΦΗ

, ,

Η Κουτσούκου Έφη είναι απόφοιτος του τμήματος ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έχει ειδικευτεί στην ψυχοθεραπεία παιδιών μέσω παιχνιδιού (παιγνιοθεραπεία) από το Ελληνινικό Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας «Το Άθυρμα». Δουλεύει με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους.

Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά και εφήβους με αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές πρόσληψης τροφής, παχυσαρκία, διαταραχές ύπνου, παιδιά σε πένθος, παιδιά διαζευγμένων οικογενειών, υιοθετημένα παιδιά κ.ά.

ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

, ,

Η Ηλιοπούλου Κυριακή είναι Κοινωνική Λειτουργός, απόφοιτη του ΑΤΕΙ Αθηνών στο τμήμα Κοινωνικής Εργασίας. Η επιμόρφωση της περιλαμβάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σεμινάρια στην Διαχείρηση Διαζυγίου και συμμετοχή σε σεμινάρια Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας.

Στα πλάισια της πρακτικής της άσκησης εργάσθηκε στην Κοινωνική Λέσχη ΕΥ ΖΗΝ στο Αιγάλεω καθώς και στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου και ασχολήθηκε με ομάδες ατόμων με ψυχοκοινωνικά προβλήματα.

ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ

, ,

Διονύσης Τζαβάρας. Παιδοψυχίατρος, Διευθυντής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής στο Southampton, Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Westbrook.

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Είναι αριστούχος απόφοιτος του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τέλειωσε με άριστα την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου P.J.S. της Σλοβακίας, από όπου έλαβε υποτροφία και ξεκίνησε να εργάζεται ως Νευροχειρουργός. Από το 2005 μέχρι το 2014 είχε εργαστεί στα διεθνούς κύρους Ψυχιατρικά νοσοκομεία Priory, στο Λονδίνο, το Μπράιτον, το Μπρίστολ, και στην Ελλάδα, ολοκληρώνοντας την ειδικότητα της Παιδοψυχιατρικής στην Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία».

Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα, διατηρώντας ιατρεία σε Αθήνα και Τρίπολη, ενώ είναι επιστημονικός συνεργάτης για τη λειτουργία 5 κέντρων λογοθεραπείας – ειδικής αγωγής στην Αθήνα και τη Σπάρτη.

Στο Βρετανικό Σύστημα Υγείας έχει κατακτήσει την ανώτερη βαθμίδα ιεραρχίας (Consultant in CAMHS) και εργάζεται περίπου 2 μήνες το χρόνο ως Διευθυντής της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής Kingfisher Unit, του Νοσοκομείου Priory στο Southampton. Είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Westbrook και ειδικός στις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής θέμα για το οποίο έχει συγγράψει και ένα βιβλίο.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα φημισμένα για τις μελέτες και διεθνώς καθιερωμένα πρωτόκολλα νοσοκομεία του SLAM (South London and Maudsley) και στην Παιδοψυχιατρική Εντατική Μονάδα θεραπείας των Νοσοκομείων Huntercombe.

Έχει παρακολουθήσει πρόγραμμα εκπαίδευσης στην Οικογενειακή – Συστημική Ψυχοθεραπεία του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, στην Γνωσιακή Ψυχοθεραπεία στην Πανεπιστημιακή Κλινική του Αιγινητείου και στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία στην Πανεπιστημιακή Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία».

Αναλαμβάνει τη διάγνωση και τη θεραπεία παιδιών και εφήβων, την ψυχοθεραπεία ενηλίκων, οικογενειακή ψυχοθεραπεία, συμβουλευτική γονέων και θεραπεία ζεύγους.

Προσφέρει υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου και είναι πραγματογνώμονας για την Εισαγγελία Πειραιά, καθώς και για τα Πρωτοδικεία Αθηνών, Πειραιά, Τρίπολης και Καλαμάτας.

ΦΟΥΣΤΕΡΗ ΑΡΓΥΡΩ

,

Η Φουστέρη Αργυρούλα είναι Εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και ημερίδες γύρω από την Εργοθεραπεία αλλά και την ψυχική υγεία. Έχει συμμετάσχει σε κατασκήνωση ως συνοδός ατόμων με ειδικές ανάγκες και έχει εκτελέσει την πρακτική της άσκηση δίπλα σε καταξιωμένους και έμπειρους Εργοθεραπευτές.

ΣΠΑΝΟΥ ΤΙΝΑ

, ,

Τίνα Σπανού  Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια

Η Εικαστική Ψυχοθεραπεία είναι μια μορφή εκφραστικής θεραπείας που χρησιμοποιεί υλικά τέχνης, όπως χρώματα, ζωγραφική, πηλό, κολάζ, ακόμη και ψηφιακά μέσα όπως η φωτογραφία και συνδυάζει παραδοσιακές ψυχοθεραπευτικές θεωρίες και τεχνικές με ψυχολογικές, διαπροσωπικές και σωματικές πτυχές της δημιουργικής διαδικασίας, της έκφρασης και της θεραπείας. Στα πλαίσια της εκπαίδευσής μου, στο Κέντρο Τέχνης και Ψυχοθεραπείας, αλλά και μετά την ολοκλήρωση αυτής εργάστηκα στο ΚΕΚΥΚΑμεα Αργολίδας, στο ΚΨΥ ΓΝ Αργολίδας, στο Κέντρο Ημέρας  «Αμάλθεια» στην Τρίπολη ως εξωτερική συνεργάτης καθώς και στο ιδιωτικό μου γραφείο, με παιδιά και ενήλικες ατομικά και με ομάδες, παρακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία να παίρνει σάρκα και οστά. Σημαντικό δείγμα της δουλειάς μου παρουσιάστηκε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Δραματοθεραπείας – Παιγνιοθεραπείας σε στρογγυλό τραπέζι με κεντρικό θέμα: «Η Συμβολή της Εικαστικής Θεραπείας στην Αποκατάσταση Ελλιπούς Δεσμού», τίτλος παρουσίασης: «Μια Εμπειρία Εικαστικής Θεραπείας μέσω Συμβολικής Αναπαράστασης με Πλαστελίνη. Η Περίπτωση ενός Αγοριού με Βαριά Νοητική Υστέρηση».

 

Συνεργάστηκα με τον Παιδοψυχίατρο Δ. Τζαβάρα στο ιδιωτικό του γραφείο στην Τρίπολη. Εργάζομαι στο ιδιωτικό μου γραφείο από το 2000 ως Σύμβουλος, έχω εκπαιδευτεί στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας και εφαρμόζω συνδυασμένη παρέμβαση αυτής με τη βοήθεια της Art Therapy. 

ΨΑΡΟΜΙΛΗΓΚΟΥ ΝΤΟΡΕΤΑ

,

Η Ψαρομηλίγκου Ντορέτα είναι απόφοιτη Κοινωνικής Εργασίας , του τμήματος Υγείας κι Πρόνοιας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών. Συνέχισε τις σπουδές της, στη Κλινική Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων στο Αιγινήτειο Νοσοκομείο , ενώ ειδικεύτηκε στη Ψυχοεκπαίδευση και τη Συμπεριφορική Θεραπεία Οικογένειας στη Ψύχωση από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής (Ε.Π.Ι.Ψ.Υ.). Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα για την εκπαίδευση στον αυτισμό κι τη προσέγγιση της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Applied Behavior Analysis, A.B.A.), κι μετεκπαίδευση στη Παιγνιοθεραπεία από το ψυχοθεραπευτικό και εκπαιδευτικό κέντρο « Το Έρμα». Έχει στο ενεργητικό της δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά.

Έχει εργαστεί σε φορέα ψυχικής υγείας ,(προγράμματος Αντι-Στίγμα του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής), αλλά και σε σχολεία, της Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης. Το τελευταίο διάστημα εργάζεται θεραπευτικά μέσω του παιχνιδιού με παιδιά προσχολικής, σχολικής ηλικίας και με εφήβους.

ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

,

Η Κατσαρού Χριστίνα είναι απόφοιτη του τμήματος Φ. Π. Ψ. Ιωαννίνων, με κατεύθυνση την ψυχολογία.
Παρακολούθησε πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την ειδική αγωγή και προσέφερε εθελοντική εργασία σε φορείς όπως το Ειδικό Σχολείο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. του Δήμου Αιγάλεω.

Η εργασιακή της δραστηριότητα περιλαμβάνει καθημερινή μελέτη μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου.