Ψυχολόγος

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ

, ,

Η Αδαμοπούλου Ελένη είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκληρώνει τη φοίτησή της στο Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς, όπου ειδικεύεται στη γνωσιακή και συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία.

Στη διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντική εργασία στο Νοσοκομείο Παίδων, στην πτέρυγα εγκαταλελειμμένων παιδιών καθώς και σε κέντρο ημέρας για εφήβους. Στη συνέχεια εργάστηκε ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε δημοτικά σχολεία, υποστηρίζοντας παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους που εμφανίζουν συναισθηματικές, αγχώδεις και αναπτυξιακές διαταραχές.

ΠΑΠΑΝΑΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

, ,

Ο Παπανάστου Γεώργιος είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος Παιδικής και Εφηβικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Λάιντεν (Ολλανδία).

Κατά την διάρκεια της πρακτικής του άσκησης στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Περιστερίου, ασχολήθηκε με την χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων. Στα πλαίσια της πρακτικής του άσκησης κατά την διάρκεια του μεταπτυχιακού του προγράμματος, εργάστηκε ως ψυχολόγος με παιδιά και εφήβους εφαρμόζοντας διάφορες θεραπευτικές προσεγγίσεις (Συμπεριφορισμός, Γνωσιακή θεραπεία, Θεραπεία εστιασμένη στη λύση).

Εργάστηκε ως συνοδός σε καλοκαιρινά κατασκηνωτικά προγράμματα για άτομα με ειδικές ανάγκες. Παράλληλα, απασχολείται ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε Δημοτικό Σχολείο και ως ψυχολόγος σε κέντρο διάγνωσης και θεραπείας με αντικείμενο την γνωστική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων.

ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΘΑΝΙΑ

, ,

Η Θάνια Μαυραγάνη είναι Ψυχολόγος – Παιγνιοθεραπεύτρια. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος (Deree College). Απέκτησε το μεταπτυχιακό της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources) από το ALBA Graduate Business School, ενώ αργότερα συνέχισε τις σπουδές της στην Παιγνιοθεραπεία στο Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας «το Άθυρμα». Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια από σημαντικούς Έλληνες και ξένους θεραπευτές της Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας (Sue Jennings, Brenda Meldrum, Di Gammage κ.α).

Έχει εργαστεί ιδιωτικά ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχει συνεργαστεί με το «Άθυρμα», έχει εμπειρία σε Μονάδες Υγείας παιδιών με ειδικές ανάγκες, ενώ τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με κέντρα Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας και Ψυχικής Υγείας.

Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει θεραπεία σε ομάδες παιδιών, ατομικές συνεδρίες παιδιών, θεραπεία εφήβων, θεραπεία ενηλίκων και συμβουλευτική γονέων, ενώ παράλληλα έχει διοργανώσει πληθώρα σεμιναρίων και βιωματικών εργαστηρίων Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας, με σημαντικότερη συμμετοχή της στο 1ο Διεθνές Συνέδριο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας που έλαβε χώρα τον Μάιο του 2018 και οργανώθηκε από την Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Δραματοθεραπευτών και Παιγνιοθεραπευτών, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων.

ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

, ,

Η Δήμητρα Σγουρομάλλη είναι ψυχολόγος. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και στα πλαίσια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε στην ΕΛΕΠΑΠ Χανίων. Επιπλέον, κατά το 2019, αποτελεί εθελοντικό μέλος της οργάνωσης «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» και της δημόσιας δομής « Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής Αθηνών». Από το Νοέμβριο του 2019 εκπαιδεύεται στο πρόγραμμα «ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ» στο Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής.

ΔΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΠΕΝΗ

, ,

Η Πένη Δελογιάννη αποφοίτησε από το Πάντειο Πανεπιστήμιο ως Ψυχολόγος. Έπειτα εργάστηκε εθελοντικά σε Κέντρο ημέρας για εφήβους και νεαρούς ενήλικες με αυτισμό, ενώ ταυτόχρονα ήταν μέλος ερευνητικής επιτροπής για θέματα που αφορούν στο Διάχυτο Αναπτυξιακό Φάσμα.

Στην συνέχεια, εκπαιδεύτηκε στο Πρόγραμμα παρέμβασης και αποκατάστασης ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ασημίνας Μαυροειδή. Έχει εργαστεί ως συνοδός ατόμων με αναπηρίες τόσο σε κατασκηνωτικά πλαίσια, όσο και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικά αλλά και σε δημόσια σχολεία.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα πλαίσια της αποκατάστασης τους ενώ ταυτόχρονα παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής στις συνεργαζόμενες οικογένειες. Ακόμα, έχει εργαστεί σαν εμψυχώτρια δημιουργικού παιχνιδιού στα πλαίσια δημιουργικής απασχόλησης παιδιών κατ’ οίκον.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων διαφόρων θεματικών με στόχο την συνεχή γνώση και εξέλιξη της τόσο σε επαγγελματικά όσο και σε προσωπικά. Έχει εμπειρία στην οργάνωση και τον συντονισμό βιωματικών εργαστηρίων σε ιδιωτικά πλαίσια αλλά και στα πλαίσια παγκόσμιου συνεδρίου.

Τα τελευταία χρόνια εκπαιδεύεται ως Ψυχοθεραπεύτρια στο Ελληνικό Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας »το Άθυρμα», έχοντας επιλέξει την παιγνιοθεραπευτική προσέγγιση. Σήμερα, εργάζεται σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα στην Αθήνα, όπου παρέχει υπηρεσίες ψυχοθεραπείας, ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και νεαρούς ενήλικες, υπηρεσίες συντονισμού και εμψύχωσης ψυχοπαιδαγωγικών ομάδων καθώς και συμβουλευτική γονέων.

ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

,

Η Σοφία Μιχαηλίδου είναι ψυχολόγος- ψυχοθεραπεύτρια με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Εργάζεται ως ψυχολόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια. Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της σπουδές όλα αυτά τα χρόνια εκπαιδεύεται ψυχαναλυτικά στο Κέντρο Ψυχαναλυτικών Ερευνών Αθήνας.

Η ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία είναι η κλινική πρακτική που στηρίζεται στις βασικές ψυχαναλυτικές αρχές όπως τις ανέπτυξε ο Freud. Εστιάζει στις ασυνείδητες διεργασίες του ψυχισμού, τις οποίες επεξεργάζεται μέσα από την ερμηνευτική του συμβολικού λόγου. Στα παιδιά αυτή η επεξεργασία γίνεται επιπλέον μέσα από το συμβολικό παιχνίδι.

Αρχικά, δίνεται χώρος να εκφραστεί το σύμπτωμα ως μια μορφή εκδήλωσης του ασυνειδήτου, για να μπορέσει σε ένα δεύτερο χρόνο να αποκτήσει ένα προσωπικό νόημα. Αυτή η απόκτηση νοήματος μας επιτρέπει να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη μιας βαθύτερης αιτίας, πέρα από τη φαινομενικά κοινή μορφή των συμπτωμάτων, καθώς και τη μοναδική αξία που έχει το κάθε-ένα συμπτώμα για το κάθε υποκείμενο ξεχωριστά. Η μετακίνηση των συμπτωμάτων προκύπτει εκ των υστέρων, ως αποτέλεσμα όλης αυτής της αναλυτικής εργασίας.

Βασικές παράμετροι, λοιπόν, της ψυχαναλυτικής πρακτικής είναι ο σεβασμός στην υποκειμενικότητα, στην επιθυμία και στον χρόνο που το κάθε άτομο χρειάζεται για να διαχειριστεί τον ενδοψυχικό του πυρήνα.

ΒΑΡΒΑΡΑ ΑΥΓΙΚΟΥ

,

Η Βαρβάρα Αυγίκου είναι απόφοιτος του τμήματος ψυχολογίας του ΕΚΠΑ με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο πανεπιστήμιο Πατρών, και έχει ειδικευτεί στη διάγνωση δυσκολιών σε παιδιά και εφήβους μέσω της χορήγησης ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων (WISC-III, TAT/CAT,RORSCHAC TEST,MMPI,WAIS-III).

Στη διάρκεια των σπουδών της, παρείχε εθελοντικές υπηρεσίες στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, εφαρμόζοντας το πρόγραμμα γνωστικής αποκατάστασης στη ψύχωση <<Μελέτη>> σε νεαρούς ενήλικες.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως ψυχολόγος σε κέντρα υποδοχής μεταναστών, παρέχοντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά και εφήβους με στόχο τη ψυχοκοινωνική υποστήριξή τους.
Τα τελευταία χρόνια εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας καθώς και με εφήβους που εμφανίζουν συναισθηματικές , αγχώδεις και αναπτυξιακές διαταραχές.