Εργοθεραπευτές

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ

,

Η Πασχαλίνα Παπασταύρου είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην ΤΕΙ Αθήνας). Κατά τη διάρκεια της κλινικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης, στην ΕΛ.Ε.Π.Α.Π και στο Σωματείο Ναυτικών Γονέων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Η ΑΡΓΩ.
Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης παιδιών και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τόσο για την παιδιατρική εργοθεραπεία όσο και για την ειδική αγωγή γενικότερα. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες εργοθεραπείας σε παιδιά με αναπτυξιαακές διαταραχές και εγκεφαλική παράλυση.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΒΑΡΣΑΜΗ

, ,

Ονομάζομαι Χριστιάνα Βαρσάμη και είμαι Φιλόλογος-Ειδική Παιδαγωγός. Σπούδασα Φιλοσοφία,Παιδαγωγική Ψυχολογία(ΦΠΨ) στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, με κατεύθυνση Παιδαγωγική.

Εξειδικεύτηκα στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, έχω εξειδίκευση στη ΔΕΠΥ, που πραγματοποιήθηκε στο Παίδων Αγία Σοφία σε συνεργασία με την Παιδοψυχιατρική Σχολή Αθηνών. Πρόσφατα ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Είμαι γνώστης της Γραφής και Ανάγνωσης των τυφλών, Braille.  Ακόμη, έχω εκπαιδευτεί στη χορήγηση του αξιολογητικού εργαλείου Αθηνά test.

Τέλος, έχω παρακολουθήσει και συνεχίζω να παρακολουθώ μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν στις μαθησιακες δυσκολίες, μιας και ο κόσμος των παιδιών καθώς και οι εκπαιδευτικές τους ανάγκες ολοένα και αλλάζουν κι εμείς, από τη μεριά μας, οφείλουμε να είμαστε ικανοί να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στις δικές τους ανάγκες, ώστε να αγαπήσουν τη μάθηση. Όπως πολύ σοφά είχε πει η Μαρία Μοντεσσόρι: «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει». Αυτό πρεσβεύει η Ειδική Αγωγή, αυτό πρεσβεύω κι εγώ.

ΧΡΙΣΤΑΝΑ ΛΕΝΑ

,

Η Χριστάνα Ελένη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Κατά τη διάρκεια της κλινικής και πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο ειδικό σχολείο ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, στο Ψ.Ν.Α. Δαφνί και στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας. Έχει εραστεί εθελοντικά σε ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στην παιδιατρική εργοθεραπεία (Δυσπραξία και Διαταραχή του Κινητικού Συντονισμού, Εισαγωγή στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, κ.α.). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες με παιδιά σχολικής ηλικίας.

ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΛΗ

,

Η Γκολφινοπούλου Έλλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη Τμήματος Εργοθεραπείας και απόφοιτη Τμήματος Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων και Δημιουργίας Έκφρασης Δημοσίων Ι.Ε.Κ.
Κατά την διάρκεια της πρακτικής της άσκησης απασχολήθηκε στο Ψ.Ν.Α. Δρομοκαίτειο, στο Σικιαρίδειο Ίδρυμα, στο Κέντρο Αποκατάστασης Αναπήρων, στο Ε.Ε.Ε.Κ. Ιλίου και στο Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς.

Εργάζεται σε Κέντρα Θεραπειών πραγματοποιώντας ατομικές και ομαδικές συνεδρίες και παράλληλη στήριξη σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με την «Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος», την «Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (Α.Β.Α)», την «Εποπτεία-Ένταξης σε μαθητές με ειδικές ανάγκες» και Ημερίδες σχετικές με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων

ΦΟΥΣΤΕΡΗ ΑΡΓΥΡΩ

,

Η Φουστέρη Αργυρώ γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως Εργοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου, στο Νοσοκομείο Ημέρας του Αιγινητείου Νοσοκομείου, στο Γενικό Νοσοκομείο του Ασκληπιείου Βούλας και στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα, συμμετείχε με το φορέα ΚΕΕΠΕΑ Ορίζοντες σε κατασκήνωση, ως συνοδός ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός και νοητική υστέρηση).

Ύστερα από την αποφοίτησή της έως και σήμερα, εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια. Έχει εργαστεί με παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπυξης, με παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολίες συγκέντρωσης, οργάνωσης και υπερκινητικότητας, με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, με παιδιά με νοητική υστέρηση, με αισθητηριακές διαταραχές, με δυσγραφία, με δυσπραξία, με παιδιά που δεν έχουν λεκτική επικοινωνία, με παιδιά που χρήζουν πρώιμης παρέμβασης κ.λπ.
Κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και της επαγγελματικής της πορείας, δημοσίευσε επιστημονικά άρθρα που αφορούν τα αναπτυξιακά στάδια της λεπτής και της αδρής κινητικότητας, καθώς και τις δυσκολίες που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτές τις δεξιότητες. Επίσης, δημοσίευσε άρθρα που σχετίζονται με την τροφική επιλεκτικότητα, με την ωρίμανση των πρώιμων αντανακλαστικών αλλά και με τις επιπτώσεις της διατήρησής τους.

Ακόμα, παρακολούθησε ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών, τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), την αναπτυξιακή διαταραχή του κινητικού συντονισμού (δυσπραξία), τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, τη διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (δέπυ), την εγκεφαλική παράλυση, τις δυσκολίες συμπεριφοράς και τις εκπαιδευτικές μεθόδους παρέμβασης σε παιδιά με δέπυ και αυτισμό, τα προβλήματα σίτισης και διατροφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και την πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό.

Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει το βασικό σεμινάριο Makaton, το Sherborne Developmental Movement και εξειδικεύεται στη μέθοδο παρέμβασης μέσω της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης.
Τέλος, παρακολουθεί εργοθεραπευτικές εποπτείες, μηνιαίως, από την έναρξη της επαγγελματικής της πορείας έως και σήμερα.