Η συνεργάτιδα Σγουρομάλλη Δήμητρα ψυχολόγος του κέντρου ειδικών θεραπειών ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ παίρνει συνέντευξη από την Ντουντουνάκη Αννα απόφοιτη Νομικής ΕΚΠΑ, κάτοχος MSC, πρωταθλήτριας Ελλάδος στην κολύμβηση, κάτοχος πανελληνίων ρεκόρ με συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο ντε Τζανέιρο, πέμπτη θέση στους ευρωπαϊκούς αγώνες και πολλές διακρίσεις σε διεθνή τουρνουά.
Read moreΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ – ΠΑΙΔΙ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ / ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Παιδιά & Οθόνες
Πόση ώρα (δεν) πρέπει να αφιερώνει το παιδί σας στον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό. 0 έως 18 μηνών: Ιδανικά καθόλου. 18 μηνών έως 2 ετών: Ιδανικά καθόλου με εξαίρεση εκπαιδευτικά βίντεο που ενδείκνυνται για αυτή την ηλικία και πάντα υπό την επίβλεψη γονέα. 2 έως 5 ετών: 1 ώρα το μέγιστο ημερησίως και πάντα υπό την επίβλεψη γονέα
Read moreΣΧΟΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Είμαστε πάλι εδώ με νέο χώρο για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες της Σχολικής Μελέτης παιδιών Δημοτικού & Γυμνασίου! Δημιουργήσαμε με πολύ αγάπη και μεράκι, στον δεύτερο όροφο των υφιστάμενων εγκαταστάσεών μας στο Περιστέρι, έναν νέο, μοντέρνο χώρο που πληροί όλες τις προδιαγραφές για να προσφέρουμε στα παιδιά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα καθημερινής μελέτης. ✓Το πρόγραμμα θα πραγματοποιήσουν ειδικοί παιδαγωγοί. ✓Κάθε δύο
Read moreΕργοθεραπεία: Τί είναι η λεπτή κινητικότητα;
Η λεπτή κινητικότητα αφορά τη χρήση των μικρών μυικών ομάδων που είναι απαραίτητες για την ενασχόληση του παιδιού με εργαλεία όπως π.χ. ο μαρκαδόρος, το ψαλίδι, το κράτημα του πιρουνιού, η αυτόνομη ένδυση-απόδυση-υπόδηση (κουμπιά, φερμουάρ) κ.λπ. Αναπτύσσεται από τους πρώτους μήνες της ζωής του παιδιού και εξελίσσεται κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του. Συνήθως, στην ηλικία 5-6 ετών έχει παγιωθεί
Read moreΔΥΣΛΕΞΙΑ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ & ΠΟΙΑ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ
Τι είναι η ΔΥΣΛΕΞΙΑ; ΔΥΣΛΕΞΙΑ είναι μια ειδική μαθησιακή δυσκολία νευροαναπτυξιακής φύσης που επηρεάζει γνωστικές διεργασίες του εγκεφάλου που σχετίζονται με την αυτοματοποίηση δεξιοτήτων όπως η ανάγνωση, η γραφή και η ορθογραφία. Η δυσκολία αυτή έγκειται στην αποκωδικοποίηση και στην κωδικοποίηση λέξεων κατά την ανάγνωση και την ορθογραφία ως ενοποιημένων συμβόλων με άμεσο αποτέλεσμα δυσκολία στη σύνταξη, στην ορθογραφία, στην
Read moreΗ Ιστορία της Αίσιο…Δοξούλας – Ένα Επίκαιρο Παραμύθι για Ενήλικες
Κάπου πάνω στη Γη, υπάρχει μία Μάγισσα κακιά, η Αμάθεια. Που δεν είναι ακριβώς… κακιά, αλλά όσα προκαλεί, δημιουργούν προβλήματα στους ανθρώπους και αυτό είναι το κακό. Μπαίνει ύπουλα – ύπουλα στα σπίτια των ανθρώπων, δήθεν τάχα ότι θα τους ξεκουράσει από το να σκέπτονται και να δημιουργούν. Τους πείθει ότι στη ζωή τους μπορεί να είναι ευτυχισμένοι , εύκολα
Read moreΚαλοκαιρινό Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων
Τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ φοράνε τα καλοκαιρινά τους! Για μία ακόμα χρονιά, σκεπτόμενοι τις ανάγκες τόσο των παιδιών για ξεκούραση και χαλάρωση, αλλά και των γονιών να εξασφαλίσουν έναδημιουργικό καιεκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά τους, ξεκινάμε πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης & φύλαξης από 17/06/2019. Για πληροφορίες αναφορικά με τα οικονομικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας. Θα χαρούμε να
Read moreΕπαυξητική & Εναλλακτική Επικοινωνία: Τί, πότε & γιατί;
Πολλοί άνθρωποι έχουμε στο μυαλό μας τον όρο «επικοινωνία» συνυφασμένο με τον όρο «ομιλία». Αυτό συμβαίνει δικαιολογημένα, καθώς ο πιο διαδεδομένος τρόπος επικοινωνίας είναι η ομιλία και σε αυτό ακριβώς το σημείο βρίσκεται η διάφορά. Μιλάμε για δυο όρους διαφορετικούς. Πριν προχωρήσουμε όμως στηνΕπαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία, ας ορίσουμε πρώτα την Επικοινωνία. Ως επικοινωνία ορίζεται η ανταλλαγή, όχι απαραίτητα λέξεων,
Read moreΤι είναι η στοματική και λεκτική δυσπραξία;
Ένα παιδί έχει λεκτική δυσπραξία όταν δεν καταφέρνει να σχεδιάσει και να πει συνειδητά αυτό που θέλει. Τα όργανα της ομιλίας δε συγχρονίζονται και έτσι όταν μιλούν ο λόγος τους είναι ακατανόητος. Με άλλα λόγια, το παιδί ξέρει τι θέλει να πει, όμως ο εγκέφαλος δεν δίνει τις σωστές εντολές στα όργανα της άρθρωσης για να παράγει με ακρίβεια τη
Read moreΤο Παιδί μου έχει Δυσκολίες στην Άρθρωση
Οι δυσκολίες στην άρθρωση σχετίζονται με την παραγωγή φωνημάτων (ήχων). Κάθε φώνημα ξεχωριστά αναμένεται να κατακτηθεί από το παιδί μέχρι ένα συγκεκριμένο ηλικιακό όριο. Στην περίπτωση που το όριο ξεπεραστεί και το παιδί δεν έχει συμπεριλάβει το φώνημα στην ομιλία του, τότε πρόκειται για δυσκολία στην άρθρωση. Ποιες είναι οι Δυσκολίες στην Άρθρωση; Αντικατάσταση φωνήματος από άλλο φώνημα (π.χ.
Read more
Πρόσφατα σχόλια