Παιχνιδια του λογου

Συμβουλευτική Γονέων

18Μαΐ
0 comment

Συμβουλευτική Γονέων: Εγώ, εσύ και το παιδί! ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΛΗΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Μεγαλώνοντας ένα παιδί όπου έχει λάβει κάποια μορφής διάγνωση όπως η διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), μπορεί να είναι ένα από τα πιο όμορφα αλλά και δύσκολα πράγματα που θα βιώσουν ποτέ κάποιοι γονείς.Οι ευθύνες που καλούνται να εκπληρώσουν οι γονείς είναι μεγάλες και αρκετές φορές

Read more

Τα βασικά στάδια ανάπτυξης μη λεκτικής επικοινωνίας σε παιδιά: ένας μυστικός θησαυρός

08Φεβ
0 comment

¨Τα βασικά στάδια ανάπτυξης μη λεκτικής επικοινωνίας σε παιδιά: ένας μυστικός θησαυρός¨ Κάτι που όλοι θα πρέπει να γνωρίζουμε είναι πως η επικοινωνία έχει δύο μέρη που την απαρτίζουν: τη λεκτική και τη μη λεκτική. Πολλοί από εμάς μπορεί να έχουν συναντήσει ένα κωφό άτομο. Πώς επικοινωνεί αφού υπολείπεται της ακοής και κατ’ επέκταση του λόγου; Πώς ένα μωρό

Read more

ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

11Νοέ
0 comment

ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΝΟΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ «Γιατί πεθαίνουν οι άνθρωποι;», Πότε θα γυρίσει;», «Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν πεθαίνουμε;» Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που μπορεί να κάνει ένα παιδί στην περίπτωση απώλειας ενός αγαπημένου του προσώπου. Ο θάνατος ενός αγαπημένου προσώπου αποτελεί ένα από τα πλέον στρεσογόνα γεγονότα στην ζωή ενός ανθρώπου και

Read more

Κρίση Πανικού

30Σεπ
0 comment

Kρίση Πανικού: Ενας αόρατος εχθρός ή ένας παντοτινός φίλος; Ο όρος «πανικός» προέρχεται από την ελληνική μυθολογία και τον Πάνα, θεότητα που είχε πόδια, κέρατα και γένια τράγου. Όταν περνούσαν ταξιδιώτες από μπροστά του εκείνος φώναζε και τους προκαλούσε έντονο φόβο, δηλαδή « πανικό» λόγω της τρομακτικής του εμφάνισης. Οι κρίσεις πανικού περιλαμβάνουν μια σειρά έντονων σωματικών, συναισθηματικών και γνωστικών

Read more

Η θετική ενίσχυση στα παιδιά

09Νοέ
0 comment

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα όρια είναι αναγκαία για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών . Ωστόσο, κυρίαρχο ρόλο στη σκέψη πολλών γονέων και φροντιστών διαδραματίζει η ανάγκη για μείωση των ανεπιθύμητων συμπεριφορών μέσω της αρνητικής ενίσχυσης και δυστυχώς, λιγότερο συχνά ακολουθείται μια συνδυαστική προσέγγιση στην τροποποίηση της συμπεριφοράς. Πιο συγκεκριμένα, η παρέμβαση καθίσταται αποτελεσματικότερη όταν εμπεριέχει και τη θετική ενίσχυση

Read more

Αλληλεπιδράστε με τα παιδιά σας!!

04Νοέ
0 comment

Αλληλεπιδράστε με τα παιδιά σας!! Παρατηρείστε δραστηριότητες ή/και αντικείμενα που εξάπτουν την περιέργεια του παιδιού και διεγείρουν το ενδιαφέρον του, ώστε να κατανοήσετε τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του. Ακούστε το παιδί σας με προσοχή στην προσπάθεια του να επικοινωνήσει. Δώστε του χρόνο να σκεφτεί και να εκφραστεί με τον δικό του τρόπο. Δώστε την αμέριστη προσοχή σας

Read more

Λόγος & Μάθηση

23Οκτ
0 comment

Τα παιδιά που θα πάνε για πρώτη φορά στο δημοτικό και πριν την έναρξη φοίτησης, είναι σημαντικό να έχουν αντιμετωπίσει τυχόν δυσκολίες στο λόγο τους, ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν με μεγαλύτερη ευκολία στα μαθήματα και τις σχολικές τους υποχρεώσεις. Σημαντικό είναι να αποκλειστεί το ενδεχόμενο μεταφοράς μιας δυσκολίας του προφορικού λόγου και στον γραπτό. Παρατηρείται συχνά σε παιδιά προσχολικής

Read more

Διάγνωση και θεραπεία διαταραχών Λόγου και Ομιλίας

23Οκτ
0 comment

Οι διαταραχές στην ομιλία παρατηρούνται από τους γονείς ή τον νηπιαγωγό συνήθως πριν το παιδί ξεκινήσει το δημοτικό. Αν οι γονείς παρατηρήσουν οποιαδήποτε δυσκολία στην ομιλία και το λόγο του παιδιού καλό θα είναι να απευθυνθούν άμεσα σε λογοθεραπευτή ώστε να γίνει λογοθεραπευτική αξιολόγηση Βοηθητικό είναι να μην υπάρξει μεγάλη αναμονή από τη στιγμή που παρατηρείται η δυσκολία μέχρι

Read more

Τυπική ανάπτυξη Λόγου και Ομιλίας

15Οκτ
0 comment

Ως τυπική ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας ενός παιδιού από τα 4 έως τα 5 έτη θεωρείται όταν είναι σε θέση να: Μετράει μέχρι το 10. Ονομάζει τουλάχιστον 4 χρώματα. Φτιάχνει φανταστικές ιστορίες. Χρησιμοποιεί προτάσεις με 4 έως 8 λέξεις. Απολαμβάνει τις ομοιοκαταληξίες, τους ρυθμούς και τις συλλαβές χωρίς σημασία Διηγείται απλές ιστορίες από το σχολείο και την καθημερινότητά

Read more

Συνήθεις Διαταραχές του Λόγου και της Ομιλίας

15Οκτ
0 comment

Αρθρωτικές και Φωνολογικές διαταραχές: Τα παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές δυσκολεύονται να παράγουν και να εκφέρουν σωστά τα φωνήματα της γλώσσας. Διαταραχές ροής ομιλίας (τραυλισμός – ταχυλαλία κ.α.): Τα παιδιά που παρουσιάζουν διαταραχές ροής ομιλίας εμφανίζουν κατά την ομιλία τους επαναλήψεις ήχων, συλλαβών αλλά και λέξεων κ.α. Στοματική και Λεκτική Δυσπραξίας: Τα παιδιά με αυτή τη διαταραχή δυσκολεύονται να

Read more

Kατηγορίες

Popular Post