Παιχνιδια του λογου

Η θετική ενίσχυση στα παιδιά

09Νοέ
0 comment

Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα όρια είναι αναγκαία για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών . Ωστόσο, κυρίαρχο ρόλο στη σκέψη πολλών γονέων και φροντιστών διαδραματίζει η ανάγκη για μείωση των ανεπιθύμητων συμπεριφορών μέσω της αρνητικής ενίσχυσης και δυστυχώς, λιγότερο συχνά ακολουθείται μια συνδυαστική προσέγγιση στην τροποποίηση της συμπεριφοράς. Πιο συγκεκριμένα, η παρέμβαση καθίσταται αποτελεσματικότερη όταν εμπεριέχει και τη θετική ενίσχυση

Read more

Αλληλεπιδράστε με τα παιδιά σας!!

04Νοέ
0 comment

Αλληλεπιδράστε με τα παιδιά σας!! Παρατηρείστε δραστηριότητες ή/και αντικείμενα που εξάπτουν την περιέργεια του παιδιού και διεγείρουν το ενδιαφέρον του, ώστε να κατανοήσετε τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του. Ακούστε το παιδί σας με προσοχή στην προσπάθεια του να επικοινωνήσει. Δώστε του χρόνο να σκεφτεί και να εκφραστεί με τον δικό του τρόπο. Δώστε την αμέριστη προσοχή σας

Read more

Λόγος & Μάθηση

23Οκτ
0 comment

Τα παιδιά που θα πάνε για πρώτη φορά στο δημοτικό και πριν την έναρξη φοίτησης, είναι σημαντικό να έχουν αντιμετωπίσει τυχόν δυσκολίες στο λόγο τους, ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν με μεγαλύτερη ευκολία στα μαθήματα και τις σχολικές τους υποχρεώσεις. Σημαντικό είναι να αποκλειστεί το ενδεχόμενο μεταφοράς μιας δυσκολίας του προφορικού λόγου και στον γραπτό. Παρατηρείται συχνά σε παιδιά προσχολικής

Read more

Διάγνωση και θεραπεία διαταραχών Λόγου και Ομιλίας

23Οκτ
0 comment

Οι διαταραχές στην ομιλία παρατηρούνται από τους γονείς ή τον νηπιαγωγό συνήθως πριν το παιδί ξεκινήσει το δημοτικό. Αν οι γονείς παρατηρήσουν οποιαδήποτε δυσκολία στην ομιλία και το λόγο του παιδιού καλό θα είναι να απευθυνθούν άμεσα σε λογοθεραπευτή ώστε να γίνει λογοθεραπευτική αξιολόγηση Βοηθητικό είναι να μην υπάρξει μεγάλη αναμονή από τη στιγμή που παρατηρείται η δυσκολία μέχρι

Read more

Τυπική ανάπτυξη Λόγου και Ομιλίας

15Οκτ
0 comment

Ως τυπική ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας ενός παιδιού από τα 4 έως τα 5 έτη θεωρείται όταν είναι σε θέση να: Μετράει μέχρι το 10. Ονομάζει τουλάχιστον 4 χρώματα. Φτιάχνει φανταστικές ιστορίες. Χρησιμοποιεί προτάσεις με 4 έως 8 λέξεις. Απολαμβάνει τις ομοιοκαταληξίες, τους ρυθμούς και τις συλλαβές χωρίς σημασία Διηγείται απλές ιστορίες από το σχολείο και την καθημερινότητά

Read more

Συνήθεις Διαταραχές του Λόγου και της Ομιλίας

15Οκτ
0 comment

Αρθρωτικές και Φωνολογικές διαταραχές: Τα παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές δυσκολεύονται να παράγουν και να εκφέρουν σωστά τα φωνήματα της γλώσσας. Διαταραχές ροής ομιλίας (τραυλισμός – ταχυλαλία κ.α.): Τα παιδιά που παρουσιάζουν διαταραχές ροής ομιλίας εμφανίζουν κατά την ομιλία τους επαναλήψεις ήχων, συλλαβών αλλά και λέξεων κ.α. Στοματική και Λεκτική Δυσπραξίας: Τα παιδιά με αυτή τη διαταραχή δυσκολεύονται να

Read more

Τι να προσέξετε στον Λόγο του παιδιού σας

15Οκτ
0 comment

Η ομιλία του δε γίνεται εύκολα καταληπτή, ιδίως από άλλα άτομα. Αντικαθιστά και αλλοιώνει ήχους όταν μιλάει. Δεν λέει ολόκληρες τις λέξεις. Προτιμά να δείχνει ή/και να χρησιμοποιεί την λέξη «αυτό» για να ζητήσει κάτι. Δεν χρησιμοποιεί προτάσεις άνω των 2-3 λέξεων. Δυσκολεύεται στις καταλήξεις στα γένη και στον αριθμό. Ονομάζει συχνά λάθος κάποια αντικείμενα. Δυσκολεύεται να ακολουθήσει απλές οδηγίες.

Read more

Τυπική ανάπτυξη της ομιλίας & του λόγου

15Οκτ
0 comment

Ως τυπική ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας ενός παιδιού από τα 3 έως τα 4 θεωρείται όταν είναι σε θέσει να: Γνωρίζει το όνομά του και τα βασικά προσωπικά στοιχεία. Χρησιμοποιεί προτάσεις με 4-5 λέξεις. Έχει λεξιλόγιο σχεδόν 1.000 λέξεων. Ακολουθεί σύνθετες εντολές («βάλε το βιβλίο πάνω στο τραπέζι») Ρωτά και απαντά σε απλές ερωτήσεις (ποιος; που; πότε; πώς;)

Read more

Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ: Πώς να οργανώσετε τη μελέτη του παιδιού

28Σεπ
0 comment

Μαθησιακές Δυσκολίες και ΔΕΠ-Υ: Πώς να οργανώσετε τη μελέτη του παιδιού Ως Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας ορίζουμε ένα σύνολο δυσκολιών που αφορούν τη συμπεριφορά του παιδιού. Κύρια χαρακτηριστικά είναι η δυσκολία στη διατήρηση της συγκέντρωσης και η ακατάλληλη για την ηλικία και το αναπτυξιακό επίπεδο του παιδιού απροσεξία, υπερκινητικότητα και παρορμητικότητα. Δεν συνοδεύεται με δυσκολίες στο νοητικό επίπεδο του

Read more

Αγαπητοί μας γονείς

15Σεπ
0 comment

Αγαπητοί γονείς, Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το γραφείο μας αποφάσισε να ξεκινήσουμε τα θεραπευτικά ραντεβού των παιδιών στον χώρο μας την Δευτέρα 7/9/2020. Αυτά πρέπει να γίνουν πολύ προσεκτικά ακολουθώντας όλοι μας κάποιους κανόνες: Προσέλευση στην προκαθορισμένη ώρα – δεν θα λειτουργεί χώρος αναμονής στο γραφείο. Να μην έχουν τα παιδιά οποιοδήποτε σύμπτωμα γρίπης. Να φοράνε τα παιδιά ατομική

Read more

Popular Post